L4r5 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Var avtalen at du skulle gjøre opp for deg med drikke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Vel, man kan ikke drikke husleien, så du må nok gjøre opp på normalt vis. Husleien betaler seg ikke selv, bare fordi du spanderte sprit for 10k for flere mnd siden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Drikke husleien bort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Det blir litt som han fjotten i klassen min på Grunnkurs elektro som stakk på Elkjøp første dagen han fikk 13000 i stipend og kjøpte datamaskin og en klokke til 6000. Hadde ikke råd til første husleie på hybelen rett ved skolen og flyttet hjem til mor 45 minutter unna. Han kom seg heller ikke til skolen hver dag og failet fullstendig. Husleie betaler seg jo ikke av seg selv.Du brukte også pengene på noe fullstendig meningsløst, men det fritar deg ikke å hjelpe til nå. Jeg kan ikke la være å betale husleien fordi jeg spanderte noen øl på borettslaglederen på julebordet.. Endret 30. desember 2017 av Bytex 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Nei .........Da har du i grunn svaret du trenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Har min første tinderdate senere, og er så nervøs ar jeg ikke får sove:(Lykke til da. Aldri prøvd meg på Tinder selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Har min første tinderdate senere, og er så nervøs ar jeg ikke får sove:(Lykke til da. Aldri prøvd meg på Tinder selv.Takk, tror jeg trenger detAldri møtt en fra tinder før, så håper jeg overlever Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Nei, ikke enda. Men jeg la han til på Facebook. Er så lenge side vi har hatt kontakt, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne.Er du seriøs eller? Dere har jo et naturlig samtale-tema: begge er gift med en fra Filippinene, bor i samme bygg i et land dere hadde inntil nylig rudimentær kjennskap til osv... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Hva heter den ristypen som brukes i indiske retter som er litt sånn tørraktig (ikke klebrig)? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Får teste den.. Kanskje dem må tilbredes på noe spesielt vis for å få den sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Fikk akkurat servert en så dårlig vits at jeg bare må dele den:Hva kaller man fem afro-amerikanere som har sex? En trekant!Tok du den ikke så trykk her. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Noe bruker så jævlig med CPU på PCen, men jeg vet ikke hva, og task manager sier ingenting ... Helvete!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Du ser da vel at Avast drar 13%. Kast ut skitet! Windows har hatt innebygget antivirus siden Win 8. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Må jo ha antivirusprogram Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Du har et allerede, hvis du absolutt insisterer på AV med bedre algoritmer kan du se på Symantec og ESET. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det har jeg ikke hatt på over åtte år Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har SuperAntiSpyware, Malwarebytes og Avast, i tillegg til det som følger med Windows 10. Er det bra nok det Windows Defender da? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Installerer 10 Windows 10 VM før fristen går ut til nyttår, tar på for ESXI serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå