Cipher Panda Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Merry fucking shitmas and fuck each and every one of you. Ingen nevnt, ingen glemt. (Nevnte jeg at jeg har et ambivalent forhold til julehøytiden?) Jeg er glad i deg også. Synes det er litt merkelig at en tid forbundet med glede har blitt en fandens dag. God jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Kanskje mr Freeze har vært på Svalbard og skutt den isbjørnen lol Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 https://www.youtube.com/watch?v=PD2lJW1Hz2A 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Kjøpte pute man kan tegne på. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Klar for steking. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jepp. Ferdig "stuffet" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) My left fist is called Law and my right is called Order. I will be flying to Germany (by flapping my arms , let's just say I fly whenever I feel like it) this summer so there's gonna be some global warming , happens every time I've eaten baked beans. I will also wrestle Bjørnar , I've wrestled bears and beat them on more than one occation. -Chuck Norris Endret 29. desember 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hva var det jeg så lenger opp i tråden... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 En pute med en penis på? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Traumatiserende var det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 My left fist is called Law and my right is called Order. I will be flying to Germany (by flapping my arms , let's just say I fly whenever I feel like it) this summer so there's gonna be some global warming , happens every time I've eaten baked beans. I will also wrestle Bjørnar , I've wrestled bears and beat them on more than one occation. -Chuck Norris Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Vi har en FB-gruppe for byggningen jeg bor i. For det meste klaging på de som jobber her, eller kjøp og salg av ting. Her om dagen ser jeg en filippinsk kvinne med samme etternavn som meg selv poste noe der. Typisk norsk etternavn, så jeg synes det er veldig rart, og trykker meg inn på profilen hennes. Viser seg å være kona til onkelen min, som jeg ikke har snakket med på 10 år. Hva er sjansen for at han har kjøpt seg leilighet i samme bygg hvor jeg bor, i en by med godt over 10 millioner mennesker? Helt utrolig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Ganske lav. Sikkert mange/bare expats som har råd til å bo der? Såæåæ. Hilste du på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, ikke enda. Men jeg la han til på Facebook. Er så lenge side vi har hatt kontakt, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Bare si Hei og takk for sist, jeg ser du bor i samme blokka som meg, lyst på besøk? Så er ballen i hans park. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Har min første tinderdate senere, og er så nervøs ar jeg ikke får sove:( Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Brukte 10k på drikke til meg og mine to kompiser på byn i Oslo for noen mnd siden. Meg og han ene leide en leilighet som kostet meg 1600kr. Men føler jeg har gjort opp for den leilgheten ved p kjøpe så mye drikke. Ber jeg om for mye eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå