Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

My left fist is called Law and my right is called Order.

I will be flying to Germany (by flapping my arms , let's just say I fly whenever I feel like it) this summer so there's gonna be some global warming , happens every time I've eaten baked beans.

I will also wrestle Bjørnar , I've wrestled bears and beat them on more than one occation.

-Chuck Norris 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

My left fist is called Law and my right is called Order.

I will be flying to Germany (by flapping my arms , let's just say I fly whenever I feel like it) this summer so there's gonna be some global warming , happens every time I've eaten baked beans.

I will also wrestle Bjørnar , I've wrestled bears and beat them on more than one occation.

-Chuck Norris 

3520.jpg

Lenke til kommentar

Vi har en FB-gruppe for byggningen jeg bor i. For det meste klaging på de som jobber her, eller kjøp og salg av ting.

Her om dagen ser jeg en filippinsk kvinne med samme etternavn som meg selv poste noe der. Typisk norsk etternavn, så jeg synes det er veldig rart, og trykker meg inn på profilen hennes.

Viser seg å være kona til onkelen min, som jeg ikke har snakket med på 10 år. Hva er sjansen for at han har kjøpt seg leilighet i samme bygg hvor jeg bor, i en by med godt over 10 millioner mennesker? Helt utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...