Delvis Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Akkevitt er det godt? Aldri smakt det. Hva ligner det på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Det er potetsprit med diverse krydder. Spør du meg, så er det stjerneanis som er den mest markante smaken. Det er kanskje mest naturlig å sammenligne den med vodka. Men jeg liker ikke vodka, og elsker akkevit, så det er absolutt ikke det samme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) jeg syns det smaker bare sterkt og vondt og svir i munnen. Men så har du jo folk som sitter og snakker om hva ølen inneholder også, jeg syns øl smaker øl. Endret 21. desember 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Tror ikke julen blir så kjedelig likevel. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Akkevitt er det godt? Aldri smakt det. Hva ligner det på? Hostesaft? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Akkevitt er det godt? Aldri smakt det. Hva ligner det på? Hostesaft? Jaha? Noe sånt som Jaegermaister da. Den liker jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Nei, ikke på den måten. Jäger er mye mer lettdrikkelig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Tror ikke julen blir så kjedelig likevel. Mini-Z? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Yes! Fikk buggien i dag. Den andre er en MR-03 jeg kjøpte for ett par uker siden. Buggien er spesielt gøy å kjøre. Den har bedre grep på småskitne gulv, også takler den litt terreng. Er fristet til å kjøpe en AWD-modell også, med driftedekk. Endret 21. desember 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Hehe.... Akevitt er verken jeger eller hostesaft. Det er veldig godt, fordi det på en måte renser opp i spiserøret etter en fet og tung middag. Det er ikke noe man drikker for å drikke. Det kan minne om en veldig tynn men sterk, råsterk whiskey. Lukter stramt. Du får følelsen av å svelge brennende chili på bensin. 0,5 liter holder til 5-6 personer. Man skal ikke ha for mye av det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Det jeg syns blir feil er når det overskjenkes med akevitt under hele middagen. Man får liksom aldri fred og må skåle med den skiten hele tiden og fyller opp glasset med en gang. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Det jeg syns blir feil er når det overskjenkes med akevitt under hele middagen. Man får liksom aldri fred og må skåle med den skiten hele tiden og fyller opp glasset med en gang. Du sipper bare til akevitt. Et akevittglass er 5 cl , holder til minst 5 skåler hvis man viser litt måtehold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Sånn her driver de lokalvalgkamp i dette landet: 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Det er så vakkert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Sånn her driver de lokalvalgkamp i dette landet: Det var vel en fyr der nede som drev og lovde at han skulle kverke masse narkisser i byen sin om han ble valgt. Fungerte så bra at han kunne slutte som lokalpolitiker. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Den vakre Jan Terri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Så var colatiden over og jeg har Jussi Björling dundrende inn i øra. Sveriges vakreste stemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Glædelig jól godtfolk, og dere andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Merry fucking shitmas and fuck each and every one of you. Ingen nevnt, ingen glemt. (Nevnte jeg at jeg har et ambivalent forhold til julehøytiden?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Ang den utdaterte Grevinnen og hovmestern....minner meg om HBKs pre-WrestleMania monolog der han sa han skulle ta Ric Flair bak huset for å skyte han , slik som de gjorde med hunden Old Yeller Christmas with Joker , derimot , er gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå