Skurupu Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Forslag til en film jeg kan laste ned og se? Jeg så nylig Get Out og ble veldig positivt overrasket. Beste skrekkfilm på årevis. Ingen skvettescener og slikt tullball. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Noen som har tips til god kontorstol? Har hørt gamingstoler skal være gode. Men de jeg har prøvd har sånn 5 meter lang sittepute elns sånn at du nesten ligger i den, og noen er som en sovestol. Trenger en som er god og rett i ryggen. Jeg kjøpte meg en Arozzi gamingstol, og skulle ønske jeg kunne få det på jobb også. Kan sitte i timevis uten å bli sliten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Jeg er stor tilhenger av en skikkelig god lenestol som gaming-stol. Tastatur på fanget, og musen på et lite bord i samme høyde som armlenet. Veit mange trur dette ikke er optimalt, men bare prøv! Du kommer aldri til å gå tilbake. Og, nei, det går ikke negativt ut over dine ferdigheter. Endret 24. november 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Noen steder man kan lage et bilde som det i linken under?? https://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/the-witcher-3-wild-hunt/the-witcher-3-wild-hunt-ambient-occlusion-interactive-comparison-1-nvidia-hbao-plus-vs-off.html Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Høne gjenforent med eieren etter å ha blåst bort Politiet har fått flere henvendelser søndag formiddag om katter som sprang etter en høne i Ålesund. Høna har vært forsvunnet flere dager, men kunne nå endelig gjenforenes med eieren. https://www.nrk.no/mr/hone-gjenforent-med-eieren-etter-a-ha-blast-bort-1.13796242 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Er det egentlig noen i Tysfjord som ikke er utsatt for overgrep? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Om man går ut i fra at overgriperne er overgripere fordi de selv er overgrepsofre da de var barn, så nei? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Er det egentlig noen i Tysfjord som ikke er utsatt for overgrep? Dette har foregått over mange tiår. Mormor hadde hytte i Tysfjord. Når vi var små ble vi fortalt at tantebarnet til mamma ble voldtatt og seksuellt misbrukt av en av brødrene til bestefar, så vi måtte holde oss unna han. Han bodde i ei hytte midt uti skauen. Det er ikke noe #metoo greie som plutselig har dukket opp. Nesten isolerte kristenmiljøer i Nord-Norge er skumle greier. Det var virkelig så "redneck" som det høres ut som. Endret 28. november 2017 av Bytex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Er det egentlig noen i Tysfjord som ikke er utsatt for overgrep? Dette har foregått over mange tiår. Mormor hadde hytte i Tysfjord. Når vi var små ble vi fortalt at tantebarnet til mamma ble voldtatt og seksuellt misbrukt av en av brødrene til bestefar, så vi måtte holde oss unna han. Han bodde i ei hytte midt uti skauen. Det er ikke noe #metoo greie som plutselig har dukket opp. Nesten isolerte kristenmiljøer i Nord-Norge er skumle greier. Det var virkelig så "redneck" som det høres ut som. Er ikke det da din kusine? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Er det egentlig noen i Tysfjord som ikke er utsatt for overgrep? Dette har foregått over mange tiår. Mormor hadde hytte i Tysfjord. Når vi var små ble vi fortalt at tantebarnet til mamma ble voldtatt og seksuellt misbrukt av en av brødrene til bestefar, så vi måtte holde oss unna han. Han bodde i ei hytte midt uti skauen. Det er ikke noe #metoo greie som plutselig har dukket opp. Nesten isolerte kristenmiljøer i Nord-Norge er skumle greier. Det var virkelig så "redneck" som det høres ut som. Er ikke det da din kusine? Familierelasjoner kan bli komplisert når man driver med incest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) ikke sikker på hva hu var, jeg møtte henne veldig sjeldent. Mulig hu var barnebarnet til denne grisen. Men like fullt, dette var på 80 tallet. Tenk så mange flere de neste 30 årene. Vi fikk aldri lov å å på besøk til han når vi var på hytta pga dette. Når han døde ville ikke en gang bestefar, broren hans, gå i begravelsen. Men det var alltid noe man ikke skulle snakke om. Endret 28. november 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Brum , brum , brum...stakkars Rudolf og Co som ble påkjørt av toget.....og sirkustigern i Paris , RIP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 "Bjørnar har fått nok" , nytt prog på TV2.....Otto ble lei Nå skal jeg snart gå i hi , begynner å bli trøtt.....vi bjørnes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har vi fått en Elvis v2. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Moderatormelding Nok persondiskusjon og krangel nå. Det har allerede blitt fjernet nok innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Nå har reportern Geraldo blitt beskyldt for å være klåfingret og.....it never ends. Oskar Sylte ble beste julebrus på Tv2. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Er det vanlig å få fakturagebyr når fakturaen og påminnelsen om at fakturaen er forfalt, går alt elektronisk (mail/sms)? Trodde fakturagebyr var fordi man måtte sende ut brev. Endret 30. november 2017 av Lami Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Bah. Tiden går så tregt. Kan det ikke bare bli første desember allerede? e: Vi er i gang. np: Coca Cola Christmas - Holidays are coming! - Coca-cola Advert Christmas Song [00:11/01:01 (128 Kbps, 44 kHz)] Endret 30. november 2017 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Skulle gjerne sett litt *sne. Er der sne hos deg nå Datasmurf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå