Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til god kontorstol? Har hørt gamingstoler skal være gode. Men de jeg har prøvd har sånn 5 meter lang sittepute elns sånn at du nesten ligger i den, og noen er som en sovestol. Trenger en som er god og rett i ryggen.

Jeg kjøpte meg en Arozzi gamingstol, og skulle ønske jeg kunne få det på jobb også. Kan sitte i timevis uten å bli sliten.

Lenke til kommentar

Jeg er stor tilhenger av en skikkelig god lenestol som gaming-stol. Tastatur på fanget, og musen på et lite bord i samme høyde som armlenet.

Veit mange trur dette ikke er optimalt, men bare prøv! Du kommer aldri til å gå tilbake. Og, nei, det går ikke negativt ut over dine ferdigheter.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen i Tysfjord som ikke er utsatt for overgrep?

Dette har foregått over mange tiår. Mormor hadde hytte i Tysfjord. Når vi var små ble vi fortalt at tantebarnet til mamma ble voldtatt og seksuellt misbrukt av en av brødrene til bestefar, så vi måtte holde oss unna han. Han bodde i ei hytte midt uti skauen. Det er ikke noe #metoo greie som plutselig har dukket opp. Nesten isolerte kristenmiljøer i Nord-Norge er skumle greier. Det var virkelig så "redneck" som det høres ut som.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette har foregått over mange tiår. Mormor hadde hytte i Tysfjord. Når vi var små ble vi fortalt at tantebarnet til mamma ble voldtatt og seksuellt misbrukt av en av brødrene til bestefar, så vi måtte holde oss unna han. Han bodde i ei hytte midt uti skauen. Det er ikke noe #metoo greie som plutselig har dukket opp. Nesten isolerte kristenmiljøer i Nord-Norge er skumle greier. Det var virkelig så "redneck" som det høres ut som.

Er ikke det da din kusine?

Lenke til kommentar

Er ikke det da din kusine?

Familierelasjoner kan bli komplisert når man driver med incest.

Lenke til kommentar

ikke sikker på hva hu var, jeg møtte henne veldig sjeldent. Mulig hu var barnebarnet til denne grisen. Men like fullt, dette var på 80 tallet. Tenk så mange flere de neste 30 årene. Vi fikk aldri lov å å på besøk til han når vi var på hytta pga dette. Når han døde ville ikke en gang bestefar, broren hans, gå i begravelsen. Men det var alltid noe man ikke skulle snakke om.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...