Lami Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Nydelig sang du har der Seven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med ekstremt dårlig matlyst? Har spist litt potetgull og yoghurt idag, og igår klarte jeg ikke å spise et helt pizzastykke engang selvom jeg ikke hadde spist på sånn 24 timer. Vil ha noe skikkelig godt, men må samtidig ikke være så dyrt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Spørs hvordan mater du liker egentlig. Det skal ikke så mye til, men hvis man har seriøst problemer å spiseburde man kanskje snakke med en lege, vet ikke. Hvertfall hvis det er noe som varer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hva syntes dere om den nye singelen til Eminem? Jeg syntes den var tam :/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Kan jeg bruke USB C i vanlig usb? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med ekstremt dårlig matlyst? Har spist litt potetgull og yoghurt idag, og igår klarte jeg ikke å spise et helt pizzastykke engang selvom jeg ikke hadde spist på sånn 24 timer. Vil ha noe skikkelig godt, men må samtidig ikke være så dyrt Gulerøtter med rømmedipp. Er det jeg tar hvis jeg føler jeg MÅ spise noe men ingenting frister. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Kan jeg bruke USB C i vanlig usb? Den vil ikke passe fysisk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Trynte på isen med motorsykkelen nettopp. Slo kollbøtte og greier. Håper i det minste noen syntes det så morsomt ut. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Spørs hvordan mater du liker egentlig. Det skal ikke så mye til, men hvis man har seriøst problemer å spise burde man kanskje snakke med en lege, vet ikke. Hvertfall hvis det er noe som varer. Liker egentlig det meste jeg, men skal prøve gulrøtter med dip som jeg ble tipset om Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Agurk er også ganske godt til dippen, mange som ikke liker at den er så vannete men jeg digger det Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Paprika er og godt å dippe 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Godt tips. Takk. Forguder paprika, Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Rømmedipp som i kun rømme? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 nei. Salt, pepper, sjalottløk, hvitløk, basilikum og rømme Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Fack. Er tre øl inn i kvelden, og fikk jæævlig lyst på potetgull til filmen. Trenger bistand her!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hvor har de sånn lue lik denne? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Rømmedip er best hjemmelagd, men er du lat så kjøp noe holiday dipmix eller lignende. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Garantert, selv liker jeg å dra 3 timer til nærmeste gård og melke de organiske kuene selv for også bringe melken til hjemme rømmeriet mitt i kjelleren hvor den står å surner i rundt 20 timer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Finnes det uorganiske kuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå