L4r5 Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 I dag kjører jeg full stil. Sitter i joggedress og drikker pappvin fra melkeglass. Mangler bare crocs for å få det fullstendig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Vant du Delvis? 2 dager igjen. Er det deg på bildet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 I dag kjører jeg full stil. Sitter i joggedress og drikker pappvin fra melkeglass. Vi to har tydeligvis noe felles! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Vi to har tydeligvis noe felles! Et altoppslukende indre hat mot noe vi ikke er sikre på er omverdenen eller oss selv? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Tenkte på det med vin og joggeklær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Hva skal Sotrapedoen gjøre nå som sirkus blir ulovlig....ja ja , han har jo alltids tivoli Eg elska tivoli med SVÆRE karusella ! Apropos "godteri" , det fikk Hefner hver dag , han Endret 7. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 *skjønner ikkenoe som vanlig* Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Vant du Delvis? 2 dager igjen. Er det deg på bildet? Auksjon er gøy. Savner det med ebay. Hehe er nok ikke meg på bildet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 Jeg skulle bare raskt sjekke noe på Wikipedia. Nå har jeg sitti og lest tekniske detaljer om forskjellige raketter i halvannen time. Wikipedia er farlig. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Kjeder meg. Du kan sortere klinkekuler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Lazenby var rimelig desperat etter han forlot 007 , først dro han til Singapore , der sa de at han måtte prøve lykken i Hong Kong. Det tok han timesvis med buss (de hadde til og med høns på bussen , haha) i H.K men til slutt kom han til studioet Golden Harvest , "daglig leder" Chow ble helt starstruck..... Bruce Lee derimot ble ikke altfor imponert : "ja vel , skal jeg liksom være imponert over at han har vært Bond ?" Folk ble litt paff da Lee , Bolo , Chow & 007 kom inn i restauranten og skulle ha møte der mht Game of Death. Lee gikk bort 3-4 dgr senere...... Endret 9. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ikke vanskelig å se hvem som er gutt og hvem som er jente. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ikke vanskelig å se hvem som er gutt og hvem som er jente. Uten å se på tissestellet, hvordan ser etutrent øye forskjellen på tispe- og guttevalp? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Den til venstre ser litt morskere ut? Gromme begge to, send dem til meg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg tror tispa er til høyre på bildet. Valpen til venstre har kraftigere/bredere hodeskalle, så jeg antar at det er en gutt. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Ikke vanskelig å se hvem som er gutt og hvem som er jente. Uten å se på tissestellet, hvordan ser etutrent øye forskjellen på tispe- og guttevalp? Hannen har et kraftigere hode, bredre skalle og spesielt nesa. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg tror tispa er til høyre på bildet. Valpen til venstre har kraftigere/bredere hodeskalle, så jeg antar at det er en gutt. Det stemmer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Snart jul. https://www.youtube.com/watch?v=C5Ng1HbOAKs 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå