Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Haha ja Men når jeg tenker på det har jeg skrevet veldig mye rart, spesielt i fylla Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Fant ut etter sist helg at jeg er ganske aktiv i jobbchatten på facebook når jeg drikker Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det har jeg planer om å slutte med Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det er i fylla en snakker med de som betyr mest for seg. - Emmanuel Kant Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 ...Så utrolig flott! Hvordan er det der, hvordan er alt? Er så misunnelig på folk som drar til slike steder. Veldig lyst til å dra rundt i verden på slike steder som det der Det er helt nydelig. Og stedet er så og si uberørt av turisme, det gjorde opplevelsen enda bedre. Nå er jeg i Port Barton, mer turisme her, men koser meg bra for det. Dagens: 6 Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 ...Så utrolig flott! Hvordan er det der, hvordan er alt? Er så misunnelig på folk som drar til slike steder. Veldig lyst til å dra rundt i verden på slike steder som det der Det er helt nydelig. Og stedet er så og si uberørt av turisme, det gjorde opplevelsen enda bedre. Nå er jeg i Port Barton, mer turisme her, men koser meg bra for det. Dagens: Hvordan er prisen på reisen og oppholdet? Høres ut som en rimelig innafor tur naturmessig ihvertfall Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Er nok litt billigere når en allerede bor i Manilla. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Og ENDA billigere når man bor i Manila og får norsk lønn. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 haha. Jeg har alltid sett for meg at Muggkaare og Skuruptutu bodde i en krattskog lignende den Kåre postet bilde av på forrige side Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 De får da ikke norsk lønn? Da hadde jo halvparten av poenget med å drive derfra vært borte. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jobber de ikke i norskregistrerte firma som lønner de etter norske satser? Skulle de ha fått lønn etter tariffen i Katmandu hadde dem ikke vært de hvite prinsene de så ofte skryter over at de er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) De er vel tech support for Statoil eller en av de selskapene. Jeg forstår det sånn at de lever som kakser med alt for mye penger i beskyttede "samfunn" der borte, vekk fra bermen på gatenivå. Og hver gang de går ut "på byen" kaster damene seg over dem fordi de er hvite og skjeggete og har kjempepenis. Ellernoe sånt. Endret 5. november 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Førstefiolin i Manila Playboy Mansion med andre ord Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Det er i fylla en snakker med de som betyr mest for seg. - Emmanuel Kant Ikke tro på alle sitatene du finner på internett. - Abraham Lincoln Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Jobber de ikke i norskregistrerte firma som lønner de etter norske satser? Skulle de ha fått lønn etter tariffen i Katmandu hadde dem ikke vært de hvite prinsene de så ofte skryter over at de er. Firmaet er ikke norsk, men kanadisk. Vi betaler skatt til Filippinene. Lønnen er lavere enn hva vi ville fått i Norge. De er vel tech support for Statoil eller en av de selskapene. Jeg forstår det sånn at de lever som kakser med alt for mye penger i beskyttede "samfunn" der borte, vekk fra bermen på gatenivå. Og hver gang de går ut "på byen" kaster damene seg over dem fordi de er hvite og skjeggete og har kjempepenis. Ellernoe sånt. Dette stemmer 100%. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Hva driver folk med på kvelden? Her går det i øl, vin og film. Endret 6. november 2017 av After Dark 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Vært på ebay og butt på mp3 spiller med DAB. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Alias Grace og syk unge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Alias Grace og syk unge Uffda. God bedring til barnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå