j-- Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Føler det at han skriver sneen blir kommentert hvert år, men ja jeg er enig at det er forferdeligHan skriver det nok utelukkende for å få denne oppmerksomheten. Han er klar over at det er feil, men han liker den måten å skrive det på. Fritt for å kalle kua for koen, siden fisefine fruer på 50-tallet gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Noen steder er sne vanlig. Ser ikke det galne i det, sne lyder helt fint. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 "Formene efter og sne er ikke tillatt i bokmål;" Referert fra hjemmesiden til riksmål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Fullstendig klar over det, men "snø" høres like feil ut som "såpe", "nå", og "Trondheim", så jeg fortsetter med "sne", "sepe", "nu", og "Trondhjem". Og å eliminere hunkjønn når jeg skriver, for det er ingenting bedre enn når jenten skal på hytten og kose seg i solen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Fullstendig klar over det, men "snø" høres like feil ut som "såpe", "nå", og "Trondheim", så jeg fortsetter med "sne", "sepe", "nu", og "Trondhjem". Og å eliminere hunkjønn når jeg skriver, for det er ingenting bedre enn når jenten skal på hytten og kose seg i solen. Så egentlig burde bare alle være som deg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Fullstendig klar over det, men "snø" høres like feil ut som "såpe", "nå", og "Trondheim", så jeg fortsetter med "sne", "sepe", "nu", og "Trondhjem". Og å eliminere hunkjønn når jeg skriver, for det er ingenting bedre enn når jenten skal på hytten og kose seg i solen. Så egentlig burde bare alle være som deg. Det hadde vært helt forferdelig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 E6 igjennom manila forrest? Sexy bro. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 https://www.youtube.com/watch?v=oTm83dnlaxA Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 E6 igjennom manila forrest? Sexy bro. På ferie i Palawan. Nå har jeg et rom midt i jungelen noen få kilometer unna en liten landsby. Jævla koselig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det er det de kaller "rom med sjøutsikt" i Palawan. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke noe sjøutsikt, men 100 meter unna. Fantastisk strand. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Det ser ikke direkte VONDT ut på google images. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 På ferie i Palawan. Nå har jeg et rom midt i jungelen noen få kilometer unna en liten landsby. Jævla koselig. ...Så utrolig flott! Hvordan er det der, hvordan er alt? Er så misunnelig på folk som drar til slike steder. Veldig lyst til å dra rundt i verden på slike steder som det der Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Er visst lett å få jobb der iallfall, Skuru pleier fikse det til hvem som vil Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Tok opp at jeg sang 'Shape of You'. jeg skal aldri snakke igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Har en video av meg og en venninne på byen som sang "can you feel the love tonight" og da innså jeg at jeg aldri bør verken synge eller snakke igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Du kan da skrive i det minste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå