passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 blaze it Venta lenge på den? Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 23 minutter. Ikke verst. Hvorfor så tidlig/seint oppe? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Nettop kommet hjem. Sover på feil tid av døgnet. Der, da? Endret 3. november 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Slik ja. En hjerne som ikke følger den biologiske klokka, så da blir det lesing og skriving om natten. Er veldig godt og stille, så passer jo bra egentlig Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Forresten, en liten digresjon. Kan man (såklart kan man) si god natt uansett når man legger seg, og er det riktig? Om man står opp på morgenen sier man "God morgen", står man opp på ettermiddagen sier man jo "god ettermiddag". Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 God natt - Sovetid God morgen - Vekkingstid I det minste når det gjelder meg, uavhengig av tid på døgnet. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) "Fuck it" - Dr.Jones Endret 3. november 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg sier "God Morgen" når jeg kommer på jobb klokka 14-15. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Jeg sier "God Morgen" når jeg kommer på jobb klokka 14-15. Mm, jo jeg sier jo egentlig god morgen veldig lenge selv. Har lett for å tenke over sånne teite småting. For det henger jo ikke helt på greip å si god natt, selv når det ikke er natt bare fordi man skal sove Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Våknet i 5 tiden jeg av mareritt (what else is new). Drømte at naboen sto i kjelleren og borte hull opp i gulvet så flammene sto.og kona hans bare brøt seg inn her for si til han at det var middag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dere er forferdelige, hele gjengen. Jeg sier god morgen / morn kun før ni, når det faktisk er morgen. Mellom 9 og 12 er det jo formiddag, 12 er det middag, og etter middag og frem til 18 er det jo ettermiddag. Så er det kveld / aften frem til midnatt 24, og natt fra midnatt og til 4, når morgenen starter igjen. Hva blir det neste? At dere kaller tiden når sneen faktisk ligger for vinter, slik at årstidene er forskjellige, avhengig av hvor hen i landet dere befinner dere? Hadde jeg vært død, hadde jeg rullet i graven. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dere er forferdelige, hele gjengen. Jeg sier god morgen / morn kun før ni, når det faktisk er morgen. Mellom 9 og 12 er det jo formiddag, 12 er det middag, og etter middag og frem til 18 er det jo ettermiddag. Så er det kveld / aften frem til midnatt 24, og natt fra midnatt og til 4, når morgenen starter igjen. Hva blir det neste? At dere kaller tiden når sneen faktisk ligger for vinter, slik at årstidene er forskjellige, avhengig av hvor hen i landet dere befinner dere? Hadde jeg vært død, hadde jeg rullet i graven. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dere er forferdelige, hele gjengen. sneen 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dere er forferdelige, hele gjengen. sneen Det finnes ikke nok plusser i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Føler det at han skriver sneen blir kommentert hvert år, men ja jeg er enig at det er forferdelig Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Vi er nydelige mennesker, ikke kom her og si noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå