Freidig Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har så vondt i rumpaaaaa Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Yep, men nå tror jeg jeg er ferdig med event loggeren jeg har lagd, får satse på at folk tar den i bruk. Skal bli meget godt med kald øl når en endelig kommer seg hjem Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 God damn it. Verktøy forsvinner i løse lufta. Ut og kjøpe nytt... igjen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tatt noe opp der du ikke skulle ha gjort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Verste jeg har vært med på. Mamma har prøvd å bryte seg inn et av vinduene på rommet mitt, og har revet ned massevis av bøker, tegneserier o.l. I tillegg har hu herpa både AC-oppsettet mitt og en persienne. Og så sier hu at det er min feil fordi jeg dro ut og låste døra etter meg (hun var allerede ute), for hu hadde ikke med seg nøkkel. Ser ikke hvordan det kan være min feil. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hva slags mamme er det du har da, herre.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tatt noe opp der du ikke skulle ha gjort? God tanke men nei. Jeg har blitt skjært i ræva. Vil ikke anbefale det videre. http://www.vl.no/meninger/spaltist/livet-s-harde-skole-1.378743 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Verste jeg har vært med på. Mamma har prøvd å bryte seg inn et av vinduene på rommet mitt, og har revet ned massevis av bøker, tegneserier o.l. I tillegg har hu herpa både AC-oppsettet mitt og en persienne. Og så sier hu at det er min feil fordi jeg dro ut og låste døra etter meg (hun var allerede ute), for hu hadde ikke med seg nøkkel. Ser ikke hvordan det kan være min feil. Hvis det er det verste du har vært med på så er du ganske priviligert. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ZwhgepTNVJA Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det eneste jeg lever for er videoene ElvisTCB legger ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Verste jeg har vært med på. Mamma har prøvd å bryte seg inn et av vinduene på rommet mitt, og har revet ned massevis av bøker, tegneserier o.l. I tillegg har hu herpa både AC-oppsettet mitt og en persienne. Og så sier hu at det er min feil fordi jeg dro ut og låste døra etter meg (hun var allerede ute), for hu hadde ikke med seg nøkkel. Ser ikke hvordan det kan være min feil. Hvis det er det verste du har vært med på så er du ganske priviligert. Greit, verste denne uka. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg fikk masse parfymeprøver i dag som jeg har ønsket meg lenge. Det er Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 SÅÅÅÅÅ deilig det var å få Windows 10, er så mye bedre Fikk testa pizzastein for første gang i dag, etter å ha hatt i hus for over et år. Her er vi effektive gitt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Driver og tar en Dagobert, føler jeg. Burgerbrød med salatrester, amerikansk gryte, nachochips, og hvitost. Hadde jeg slengt på jordbærsyltetøy på toppen, hadde jeg ville vært som min farmors lillebror, og hadde jeg slengt på bringebærsyltetøy, ville jeg vært mer som pappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå