oOF Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Transmission Control Protocol/Internet Protocol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2017 Gjennom tcp what hva er tcp, ip er jo ip adresserTCP er en overføringsprotokoll. Basically så sier er dette samtalen mellom din maskin og en server slik hvis man bruker TCP: "Hei, [server]. Jeg er [maskin]" "Hei, jeg er [server], jeg ser at du er [maskin] og er klar til å motta pakker fra deg" "Hei, [server]. Jeg sender nå en pakke av [antall pakker]." "Hei, [maskin], jeg har nå mttatt pakke [nummer] av [nummer] og er klar til å motta neste pakke. osv. osv, Motstykket er UDP som er litt mer sånn her: "Hei, [server]. Jeg er [maskin]. Jeg sender deg nå [antall] pakker." *sender alle pakkene uten å be om bekreftelse på at noen av dem er mottatt* Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ah tusen takk. Var jo jælla bra forklart. Men hva har IP med det å gjøre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ah tusen takk. Var jo jælla bra forklart. Men hva har IP med det å gjøre 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Nei nei, DETTE er The Internet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 Ah tusen takk. Var jo jælla bra forklart. Men hva har IP med det å gjøreIP er mer selve språket de snakker. Når du sier "IPen min er 195.88.55.16." så er det egentlig feil. Det er IP-addressen du snakker om da. Finner det litt vanskelig å forklare uten å bli veldig teknisk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ah tusen takk. Var jo jælla bra forklart. Men hva har IP med det å gjøreIP er mer selve språket de snakker.Når du sier "IPen min er 195.88.55.16." så er det egentlig feil. Det er IP-addressen du snakker om da. Finner det litt vanskelig å forklare uten å bli veldig teknisk. Skjønner ingenting jeg assa, alt for vanskelig å henge med Fine forklaringer Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ah tusen takk. Var jo jælla bra forklart. Men hva har IP med det å gjøreIP er mer selve språket de snakker.Når du sier "IPen min er 195.88.55.16." så er det egentlig feil. Det er IP-addressen du snakker om da. Finner det litt vanskelig å forklare uten å bli veldig teknisk. Ahh, trodde IP liksom alltid var en addresse. Men skjønner hvis det er "språket". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) https://www.yahoo.com/news/newtown-shooter-may-had-interest-113128141.html Adam Lanza rimer på Tony Danza lulz Endret 26. oktober 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hva synes dere om lårhøye støvletter til kjole på byen? Er det kult eller synes dere det fort blir horete? Skal på byen å finne meg en rebound(neida, joda, kanskje) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 Nei, synes ikke det blir horete. Men har aldri egentlig sett hva som er så spesielt eller spennende med det. Må jo være veldig upraktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hvorfor upraktisk? Er uten hæl så synes de er ganske gode. Etter jeg har dusja trenger jeg hjelp til å velge strømpebukse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2017 De skal jo av og på på ett eller annet tidspunkt. Bare ser for meg det er styr. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Nå liker jeg nesten bare Converse og Dr. Martin på jenter, så jeg får ikke stemmerett ved dette øyrådet. Ferdig blekka på armen, må lide for skjønnheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hva synes dere om lårhøye støvletter til kjole på byen? Er det kult eller synes dere det fort blir horete? Skal på byen å finne meg en rebound(neida, joda, kanskje) Meeeh and meeeeeeeeeeeeeeeh syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 De skal jo av og på på ett eller annet tidspunkt. Bare ser for meg det er styr. Åja, ja det kan være litt stress spesielt om man er full Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Noen som har gode råd for å fjerne kloakkvann fra lær? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Noen som har gode råd for å fjerne kloakkvann fra lær?Lærdom? Ehh he. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hvordan vet jeg om en pakning under vasken er ødelagt/gammel eller bare montert feil? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 hva må jeg gjøre for å få bytta visningsnavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå