Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Noen våken? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 Eplekake! Her gjelder kun rullekake. Rullekake er det mest usunne alternativet jeg kan tenke meg. Er jo bare sukker, syltetøy og luft. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Eplekake! Her gjelder kun rullekake. Rullekake er det mest usunne alternativet jeg kan tenke meg. Er jo bare sukker, syltetøy og luft. Du tar den tonen. Hva sier du til vegan ostekake? Touché! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2017 Du tar den tonen. Hva sier du til vegan ostekake? Touché! Om ikke annet så HØRES det sunt ut og det er jo halve poenget. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Vi lever nå bare en gang da. Vell, som vi vet ihvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Og derfor skal vi stappe mest mulig dritt i kroppen så vi lever enda kortere? ok.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ikke imponerende uttalt. Det kan ikke Hawking vite noe om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Man kan ikke bevise at noe ikke fins. For det er ikke noe å bevise, bare påstander som "jeg sier at det gjør det, derfor tror jeg på det". You can't prove a negative. Man kan bevise at noe FINNES, men ikke at all rallingen til alle som tror noe ikke finnes, fordi det er ikke noe bevis for noe som ikke fins. Det er bare påstander om at det fins, og alle som er uenige ikke gjelder. Endret 20. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Skal ikke gå inn i en åpen debatt om dette her. Men for å presisere hva jeg mente: Det jeg mener Hawking ikke kan vite, er om "vitenskap gjør Gud unøvendig".Det blir egentlig å snu alt på hodet, les: Det man ikke kan vite , er om det i det hele tatt hadde eksistert noen vitenskap (og annet)om Gud ikke finnes. Dermed blir Hawkings allegori ganske meningsløs.Om Gud finnes, og hva/hvordan det eventuelt i såfall fungerer, er så sin sak. Det ser jeg som et ganske åpent spørsmål. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Vi dropper den debatten her i kosetråden Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Lyst på oktoberfesten på skolen i dag. Kjøpte til og med drakt. Men kjenner ingen venner som skal. Men jeg skrev på skolesiden om noen har plass til en og da var det tre stykker som sa jeg kunne bli med dem på vors. De er 2 og 3 år eldre. Vet ikke om jeg skal. Er så tiltak og møte nye folk... Endret 20. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg er blitt assimilert. 7o9 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Har du seriøst tenkt å skrive signatur i alle innleggene dine? JJ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Seks valper ble født hos oss i natt. 5 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Gratulerer, hunder og spesielt valper er kos Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Takk, fødelen gikk veldig greit, og alle var ute på 3 timer uten noe drama, (i mosettingen til bestemor til valpene som har hatt et en fødsel som endte med keisersnitt) Men Denne gangen gikk det bra, Og Stjerne tok til seg mors jobben med en gang. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Noen som vet hvordan man kan angre når man var på "mine innlegg" og krysset bort en tråd. Som (ignorer tråd i visning) stod det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2017 Trykk der det står administrer ignorerte eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå