Delvis Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Takk Hadde glemt de kalles visittkort Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Sååå trist, men også litt fint 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 FML. Mutter fikk meg til å ta 30 squats og diverse andre øvelser minstesøss gjør i de bikini fitness-greiene sine. Alt med manualer på 4,5 kg i hver hand. Jeg har alltid vært svak for veddemål, og nå gjør det vondt å gå. Merker ikke så mye i biceps og triceps, da. Men jeg merker det i låra etter squattinga. På med Joe Buddens "Pump It Up" på full vreng over Sonos-en (nok til å skremme både pappa, katta, og meg, da den først kom på), og jeg i gang. Squats og bikini fitness er virkelig ikke for meg. Lol. Det går over etter noen dager. Driver søsteren din med bikinifitness? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Nei, men han gjør det... Endret 17. oktober 2017 av oOF Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 NRK nett tv nede hos andre også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2017 Nede her også. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Ser ut til å være noe med Get. Men slo brannmur av og på igjen, så funker det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 FML. Mutter fikk meg til å ta 30 squats og diverse andre øvelser minstesøss gjør i de bikini fitness-greiene sine. Alt med manualer på 4,5 kg i hver hand. Jeg har alltid vært svak for veddemål, og nå gjør det vondt å gå. Merker ikke så mye i biceps og triceps, da. Men jeg merker det i låra etter squattinga. På med Joe Buddens "Pump It Up" på full vreng over Sonos-en (nok til å skremme både pappa, katta, og meg, da den først kom på), og jeg i gang. Squats og bikini fitness er virkelig ikke for meg. Lol. Det går over etter noen dager. Driver søsteren din med bikinifitness? Ja, jeg merker jo det, men faen så irriterende å bli lurt med på slikt likevel. Jeg er jo ikke vant til sånt, så det var så vidt jeg klarte å gå, sitte, og stå dagen etter. Merker det fortsatt når jeg går ned trapper eller clutcher når jeg kjører. Men ja, den yngste søsteren min holder på med det. Hu har vel holdt på i et par år, nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Må lage kake til ungens barnehage. Helst "noe sunt". Men hva? /voksen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Gulrotkake I langpanne. Det er egentlig planen så langt. Men jeg aner ikke om ungen liker det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 (endret) Skal selge båten. Den står på hengeren min med hjullagre som ikke er så gode. Kjøper ønsket å låne hengeren formå sjøsette båten om mulig. Men hva gjør man hvis lagrene går på veien? Hvem betaler hvis noe går galt? Hva gjør jeg hvis hengeren forsvinner? De snakket om å levere den tilbake neste dag. Endret 18. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 GulrotkakeI langpanne. Det er egentlig planen så langt. Men jeg aner ikke om ungen liker det. Kake skal ikke være sunt. Bak en sjokoladekake eller en kanelkake/skuffekake i langpanne. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Skal selge båten. Den står på hengeren min med hjullagre som ikke er så gode. Kjøper ønsket å låne hengeren formå sjøsette båten om mulig. Men hva gjør man hvis lagrene går på veien? Hvem betaler hvis noe går galt? Hva gjør jeg hvis hengeren forsvinner? De snakket om å levere den tilbake neste dag. Da låner du ikke ut utstyret. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 GulrotkakeI langpanne. Det er egentlig planen så langt. Men jeg aner ikke om ungen liker det. Kake skal ikke være sunt. Bak en sjokoladekake eller en kanelkake/skuffekake i langpanne. Altså gulrotkake er ikke sunt selv om det inneholder gulrot. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Tviler på noen tror det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Gi alle sammen ei brødskive med ost. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Eplekake! Her gjelder kun rullekake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå