Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være innlagt på sykehus kan jammen meg være morsomt. Akkurat nå deler jeg rom med en kar som spør om når mannen min fra Sogn kommer hjem fra fiske...

Hva ligger du der for? Hadde en kjip opplevelse med romdeling sjæl for noen år siden, en snakkesalig motorsykkelklubbentusiast født med alt for få hjerneceller, og evnen til å bestille stinkende takeaway-junkfood midt på natta. Holdt ikke kjeft, samme hva.
Lenke til kommentar

Å være innlagt på sykehus kan jammen meg være morsomt. Akkurat nå deler jeg rom med en kar som spør om når mannen min fra Sogn kommer hjem fra fiske...

Hva ligger du der for? Hadde en kjip opplevelse med romdeling sjæl for noen år siden, en snakkesalig motorsykkelklubbentusiast født med alt for få hjerneceller, og evnen til å bestille stinkende takeaway-junkfood midt på natta. Holdt ikke kjeft, samme hva.

Lungebetennelse. Hadde CRP på over 300 etter å ha begynt på antibiotikatabletter fra fastlegen. Men bare intrevenøst hjelper når er kommet så langt.

Lenke til kommentar

Faren min mener kollisjonen blir delt skyld, siden det ikke er krysset av for at hun kjørte på rødt men kun kjørte til høyre. Jeg var med å se når hun krysset av men jeg husker at jeg sa det ikke sto noe om rødt lys og det var lite å velge mellom på den avkryssinglista i skademeldingen. Men jeg klarte ikke engang å skrive siden jeg skalv, så jeg må ha vært desorientert. Jeg skrev på supplerende info at hun kjørte på rødt men den siden er kun min signatur ... så da spørs det hva hun skrev.

Husker heller ikke om politiet sa det ble sak eller ikke. Men overvåkningskameraet til bt.no fanget opp alt siden de har kamera akkurat der. Spørs om man kan få hentet ut noe uten politiet.

Hva gjør man da hvis hun sa til politiet at hun tok all skyld, men ender opp med at det blir delt siden hun påstår noe annet ... hjelpes

Var masse biler som så alt der. Men ingen ville være vitne tydeligvis. Kanskje man kan skrive i avisen om noen så dette og vil være vitne

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Faren min mener kollisjonen blir delt skyld, siden det ikke er krysset av for at hun kjørte på rødt men kun kjørte til høyre. Jeg var med å se når hun krysset av men jeg husker at jeg sa det ikke sto noe om rødt lys og det var lite å velge mellom på den avkryssinglista i skademeldingen. Men jeg klarte ikke engang å skrive siden jeg skalv, så jeg må ha vært desorientert. Jeg skrev på supplerende info at hun kjørte på rødt men den siden er kun min signatur ... så da spørs det hva hun skrev.

Har ingenting å si om hun kjørte rett frem eller til høyre. Når man skal ut i et kryss må man unngå å treffe kryssende trafikk.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nei men ble noen krenket nå, uff da!

Ja snart kan vel ikke barna kle seg ut før noen blir krenket. Neste gang jeg ser en Ninja eller Geisha på maskerade så skall jeg prøve å bli Krenket på veine av alle Japanesere.

Liker · Svar · Merk som spam · 53 · 19 t

Den kommentaren mht Siv Jensen utkledd som toppløs amazonasindianer var også gull , lol :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

FML. Mutter fikk meg til å ta 30 squats og diverse andre øvelser minstesøss gjør i de bikini fitness-greiene sine. Alt med manualer på 4,5 kg i hver hand. Jeg har alltid vært svak for veddemål, og nå gjør det vondt å gå. Merker ikke så mye i biceps og triceps, da. Men jeg merker det i låra etter squattinga. På med Joe Buddens "Pump It Up" på full vreng over Sonos-en (nok til å skremme både pappa, katta, og meg, da den først kom på), og jeg i gang. Squats og bikini fitness er virkelig ikke for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg er krenket av alle Elvis-imitatorene !

-Pål Granlund

Vi er krenket av OJs Nazi Per !

-Vigrid

Jeg er krenket , av TV-Norge......jadda , jadda , jadda

-Ante Valente

;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...