Styrmann Smisk Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Man kan se at sporet er dypest der hælen treffer bakken. Man måtte gått på tå for at skoene skulle lurt en krimteknikerMen hva når man går baklengs med de skoa? Dobbeltbløff. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Å være innlagt på sykehus kan jammen meg være morsomt. Akkurat nå deler jeg rom med en kar som spør om når mannen min fra Sogn kommer hjem fra fiske... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Å være innlagt på sykehus kan jammen meg være morsomt. Akkurat nå deler jeg rom med en kar som spør om når mannen min fra Sogn kommer hjem fra fiske...Hva ligger du der for? Hadde en kjip opplevelse med romdeling sjæl for noen år siden, en snakkesalig motorsykkelklubbentusiast født med alt for få hjerneceller, og evnen til å bestille stinkende takeaway-junkfood midt på natta. Holdt ikke kjeft, samme hva. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Kan jeg gå til noen andre enn fastlegen på legekontoret? Fastlegen min bryr seg så lite. Jeg må til legen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Du kan spørre pent om å få noen andre. Og for øvrig bytte fastlege. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Finn en bedre lege på legelisten.no 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Å være innlagt på sykehus kan jammen meg være morsomt. Akkurat nå deler jeg rom med en kar som spør om når mannen min fra Sogn kommer hjem fra fiske...Hva ligger du der for? Hadde en kjip opplevelse med romdeling sjæl for noen år siden, en snakkesalig motorsykkelklubbentusiast født med alt for få hjerneceller, og evnen til å bestille stinkende takeaway-junkfood midt på natta. Holdt ikke kjeft, samme hva. Lungebetennelse. Hadde CRP på over 300 etter å ha begynt på antibiotikatabletter fra fastlegen. Men bare intrevenøst hjelper når er kommet så langt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Faren min mener kollisjonen blir delt skyld, siden det ikke er krysset av for at hun kjørte på rødt men kun kjørte til høyre. Jeg var med å se når hun krysset av men jeg husker at jeg sa det ikke sto noe om rødt lys og det var lite å velge mellom på den avkryssinglista i skademeldingen. Men jeg klarte ikke engang å skrive siden jeg skalv, så jeg må ha vært desorientert. Jeg skrev på supplerende info at hun kjørte på rødt men den siden er kun min signatur ... så da spørs det hva hun skrev. Husker heller ikke om politiet sa det ble sak eller ikke. Men overvåkningskameraet til bt.no fanget opp alt siden de har kamera akkurat der. Spørs om man kan få hentet ut noe uten politiet. Hva gjør man da hvis hun sa til politiet at hun tok all skyld, men ender opp med at det blir delt siden hun påstår noe annet ... hjelpes Var masse biler som så alt der. Men ingen ville være vitne tydeligvis. Kanskje man kan skrive i avisen om noen så dette og vil være vitne Endret 15. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hva er det med pressefolk? De forlanger om å ta bilder, når de først får tillatelse av overordnede skal de(NRK) være der 6 timer og gjør ingenting enn å vente. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Faren min mener kollisjonen blir delt skyld, siden det ikke er krysset av for at hun kjørte på rødt men kun kjørte til høyre. Jeg var med å se når hun krysset av men jeg husker at jeg sa det ikke sto noe om rødt lys og det var lite å velge mellom på den avkryssinglista i skademeldingen. Men jeg klarte ikke engang å skrive siden jeg skalv, så jeg må ha vært desorientert. Jeg skrev på supplerende info at hun kjørte på rødt men den siden er kun min signatur ... så da spørs det hva hun skrev. Har ingenting å si om hun kjørte rett frem eller til høyre. Når man skal ut i et kryss må man unngå å treffe kryssende trafikk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Nei men ble noen krenket nå, uff da! Ja snart kan vel ikke barna kle seg ut før noen blir krenket. Neste gang jeg ser en Ninja eller Geisha på maskerade så skall jeg prøve å bli Krenket på veine av alle Japanesere. Liker · Svar · Merk som spam · 53 · 19 t Den kommentaren mht Siv Jensen utkledd som toppløs amazonasindianer var også gull , lol Endret 15. oktober 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 FML. Mutter fikk meg til å ta 30 squats og diverse andre øvelser minstesøss gjør i de bikini fitness-greiene sine. Alt med manualer på 4,5 kg i hver hand. Jeg har alltid vært svak for veddemål, og nå gjør det vondt å gå. Merker ikke så mye i biceps og triceps, da. Men jeg merker det i låra etter squattinga. På med Joe Buddens "Pump It Up" på full vreng over Sonos-en (nok til å skremme både pappa, katta, og meg, da den først kom på), og jeg i gang. Squats og bikini fitness er virkelig ikke for meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Ser det for meg Skulle ha filmet det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Jeg er krenket av alle Elvis-imitatorene ! -Pål Granlund Vi er krenket av OJs Nazi Per ! -Vigrid Jeg er krenket , av TV-Norge......jadda , jadda , jadda -Ante Valente Endret 16. oktober 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Som vanlig forstår jeg ingenting av Elvis. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Som vanlig troller han Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Noen som vet hvor man får laget/bestilt sånne små kort, slike som står ditt navn og tlf nummer påsom du kan gi til andre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det kalles visittkort. 4 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Noen som vet hvor man får laget/bestilt sånne små kort, slike som står ditt navn og tlf nummer på som du kan gi til andre. http://www.lmfgtfy.com/?q=visitkort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå