""" Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 I kveld skal det regne cum. Jeg sjekket både yr.no, pent.no og storm.no og har kommet frem til at du lyver. Nei. Det er faktisk helt sant. Ekstreme mengder faktisk. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hva kan man forvente å betale for å frakte sofa fra Oslo til Harstad? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Usikker på om jeg skal innom legevakten etter kollisjonen, har vondt nedre del av ryggen på sidene samt vondt under/inni kneskålen. Men vet ikke om det er fordi jeg tøyet hoftene på onsdag ... Endret 13. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ingen poeng å la være. Få det sjekka ut. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Oppsøk lege i tilfelle en eventuell erstatningssak. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Og om senskader skulle inntreffe!! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Usikker på om jeg skal innom legevakten etter kollisjonen, har vondt nedre del av ryggen på sidene samt vondt under/inni kneskålen. Men vet ikke om det er fordi jeg tøyet hoftene på onsdag ... *glem det, leste ikke at dette var pga en kollisjon. Det er nok "bare" muskelsmerter* Endret 13. oktober 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Takk for svar alle. Måtte nesten krangle med foreldrene mine for å dra siden de mente det ikke var noe. Holy fuxk. Uansett, han mente det bare var muskulært. Da satser jeg det går over snart. Men som joker så kan jo senskader oppstå så da er det greit å ha registrert hos legen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Usikker på om jeg skal innom legevakten etter kollisjonen, har vondt nedre del av ryggen på sidene samt vondt under/inni kneskålen. Men vet ikke om det er fordi jeg tøyet hoftene på onsdag ... Det er helt innafor å sjekke deg etter kollisjon. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Dette jeg ser for meg folk med vpn bruker Endret 13. oktober 2017 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Untrackable shoes. Se på sålene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 De er sånn at fotsporene ser ut som de går motsatt vei av det du går. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Kan sikkert avsløres på sporene for proffe teknikere, dybde, vinkling osv. med mindre man er utrulig flink til å avpasse gangen.Men da kan man sikkert like godt gå baklengs, for det vil neppe holde over lengre avstander . Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Man kan se at sporet er dypest der hælen treffer bakken. Man måtte gått på tå for at skoene skulle lurt en krimtekniker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg tror uansett ikke den første tanken til en bankraner er å skaffe seg sånne motesko. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Man kan se at sporet er dypest der hælen treffer bakken. Man måtte gått på tå for at skoene skulle lurt en krimteknikerMen hva når man går baklengs med de skoa? Dobbeltbløff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå