Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Det er normalt. Det forventer man. Ingen slike filtre er 100% effektive, men nå funker det ikke noen steder. Prøvde en restart for å ta en oppdatering av Windows samtidig, men nytta ikke. Har ikke prøvd å fjerne og reinstallere AB+ enda da. Mulig jeg prøver Ublock i stedet. Ikke testa den før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ingenting.

Skal selge en båt. På båten og bildene som er lagt ut står det er registreringsnummer men som er tatt vekk siden den ikke er registrert. Det står "Sist registrerte eier er ****".

Så dette har jo kjøper hentet frem, og krever nå at jeg viser noe dokumentasjon på at jeg eier båten. Altså, tror personen det er tyvgods jeg selger.

Uansett, er mange år siden. Hvordan kan jeg bevise dette da.

Lenke til kommentar

Nesen min er litt rar... Høyre nesebor har bestandig vært litt tett og tettere har det blitt med årene. Og det er ikke så rart, neseveggen er så latterlig skeiv inni der at jeg ser ikke noen åpning mellom veggene når jeg gløtta i speilet. Rødt og irritert. Takk for meg, som Bjarte Tjøstheim sier.

Lenke til kommentar

Haha ja disse spesielle bokstavene har jeg ikke lært om. Var jo så mye viktigere å lære om antikken og middelalderen. Det bruker jeg mye av i dag :) :) :)

DHL: "PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN

Melrose Park, IL, US.

En Route"

Siden mandag. Trodde DHL kom med fly? Har flyet styrtet på veien?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...