PopcornFest Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Klassisk tilfelle hvor en forget-me-now-pille er en god ide! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Pult er pult,sånn er det. Begge ville det i øyeblikket. Bare å komme seg videre. Hilsen han som har pult broer tidligere: ))) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg leste "bror"... 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Glad det var du som leste det, og ikke jeg som skrev det. Var på FF VII-pianokonsert i dag. Deilige greier. Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hvor kan en nyte en slik opptreden? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Oslo. Var i forbindelse med at det er 20 år siden spillet ble sluppet. Så sikkert noe som dukker opp om 10 år igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Med litt initiativ så klarer man å arrangere noe sånt. Ta kontakt med en pianist og et sted så får man sikkert arrangert det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Pult er pult,sånn er det. Begge ville det i øyeblikket. Bare å komme seg videre. Hilsen han som har pult broer tidligere: ))) Er ikke så mye å gjøre med det nå nei, må bare finne ut om jeg skal si det eller holde kjeft Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Spørsmålet er om det kommer til å komme frem. Hvis det tilslutt vil komme frem uansett er det bedre om det kommer fra deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Vi lovde hverandre at vi ikke skal si det, så føler jeg må stole på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Veit han at du er intr. i kompisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja, tror til og med jeg begynte å gråte og sa det etterpå #fyllaharskylda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Jente som gråter er alle heterofiles nemesis. Da tror jeg ikke han kommer til å si det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Haha, men jeg gråter alltid når jeg drikker nå for tiden:// men tror ikke han sier det med mindre de krangler fks så kunne han kanskje sagt det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hvis ikke fylla får skylda for at han kommer til å si det også. Virker som det var mest hans skyld iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Føler også det er mest hans skyld, men jeg kunne jo stoppet det:( så skal ikke legge all skyld på han 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Du lot det skje, så det er ikke bare hans skyld. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Nei jeg vet, har min del av skylden. Skal ikke nekte for det. Men nå har jeg tenkt meg litt om; det kan jo være at jeg liker har sagt til kompisen sin at han egentlig bare vil ha sex med meg, og at han jeg lå med inatt derfor tenkte det ikke var så big deal siden han andre uansett ikke er interessert.. jaja egentlig likegreit Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Kjerringdrama. I've had enough Endret 7. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva skjer med folket? Jeg sitter med hvitvin til tross for alkoholdjevelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå