Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Synes nå du klager på jenter hele tiden. Er dem virkelig verdt tiden og frustrasjonen din? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Synes nå du klager på jenter hele tiden. Er dem virkelig verdt tiden og frustrasjonen din? Nei. Men hun her virket veldig hyggelig frem til nå. Liksom, å klikke på en slik måte av det. Skal Sotravennene hennes banke meg. Er så dumt. Endret 6. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Herfra ser det ut som om du tolket konteksten litt feil. Hva tolket jeg feil? At hun skal til crushet sitt/bae og masse blinkefjes? Likevel, om jeg så sier at bae ligger naken og klar. Er det å snakke dritt? Nei hva faen. Beklager, jeg som surrer når jeg leser på nytt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Tøft av Jon Rønningen å stå fram, hvis noen så innslaget. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Enig. Depresjon blir ikke tatt seriøst. Mange idioter er skeptiske til psykisk sykdom generelt, og depresjon spesielt. Kan ikke fordra slike mennesker. Har selv sett flere ekstreme tilfeller av depresjon og hvor det kan lede. Både dødsfall og elektrosjokkterapi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Lå med kompisen til han jeg liker inatt, visste ikke at det går an å være så dum som jeg er i fylla Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Vel, kanskje det er noe å hente hos kompisen i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hahh tviler Tror egt han er litt gira på venninna mi så dette er et stort sirkus som jeg tror begge skal holde hemmelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Var det i det minste god sex da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Helt grei, men vil heller ha sex med kompisen hans Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 De er venner, tror du ikke de prater sammen eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jo, men han ba meg ikke si noe og jeg tror ikke han vil ødelegge vennskapet deres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Men ja jeg angrer så sykt og tror han gjør det samme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg er glad det ikke er mitt drama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja det bør du være for nå kommer jeg aldri til å få fred:( Hadde aldri slått meg inn å prøve meg på han egentlig, men plutselig prøvde han seg og så kan jeg ikke si at jeg gjorde noe særlig for å stoppe det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Du får skrive det opp på tabbekvota. Vi har alle vært bortpå folk vi ikke burde. Vel, de fleste av oss. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Ikke jeg. Kunne aldri slått meg å ligge med noen jeg ikke ville ligge med. Endret 7. oktober 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja får nok det, dette er mitt første tabbeligg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hvis det var noe som ikke skulle skjedd pga alcohol, tror jeg det beste er å legge kortene på bordet.Bare si det som det er, så er det gjort. Hvis ikke vil du/dere bære på hemmeligehetn i åresvis. Det vil baregnage og plage dere. Hopp i det og bli ferdig med det.Men så spørs det hvor alvorlig dere egentlig ser på det da. Men jeg tror det er det beste å bare si det førts som sist.En dag vil det nok sikkert kommer fram. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Da må jeg nesten snakke med han jeg lå med, for vil ikke ødelegge vennskapet deres heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå