Larzen_91 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kanskje bare jeg som er gæren nok fra før uten å være "under the influence". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Føler jeg er ganske cool uten alkohol, men litt promille gir det hele et lite piff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tror kanskje jeg bare skal være nonne på halloween, leve ut mitt indre kall 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Du får ikke litt bismak i munnen når du skriver slike ting? Endret 1. oktober 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Haha hva Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Har planen klar; siden alle jenter kler seg slutty på halloween tenkte jeg å være prektig nonne, men med ekstra sexy undertøy forbeholdt en spesiell 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Har planen klar; siden alle jenter kler seg slutty på halloween tenkte jeg å være prektig nonne, men med ekstra sexy undertøy forbeholdt en spesiell Edit: og hvorfor er det første som slår meg på det bildet l4r5? Endret 1. oktober 2017 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Har planen klar; siden alle jenter kler seg slutty på halloween tenkte jeg å være prektig nonne, men med ekstra sexy undertøy forbeholdt en spesiell Edit: og hvorfor er det første som slår meg på det bildet l4r5? Er det sånn du ser for deg at jeg ser ut?:/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er det sånn du ser for deg at jeg ser ut?:/har ingen anelse hvordan du ser ut Burde jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er det sånn du ser for deg at jeg ser ut?:/har ingen anelse hvordan du ser ut Burde jeg? Nei egentlig ikke. Leenge siden jeg har lagt ut bilde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen som har forslag til ett eller annet å glo på. Gjerne en eller annen dokumentar på YouTube. Må ha noe for å distrahere hodet med. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 https://tv.nrk.no/serie/planeten-vaar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Nei egentlig ikke. Leenge siden jeg har lagt ut bilde Her er jeg. Med pupper til og med(sjeldent syn). Tror jeg blir en bra nonne??Kløft nok iallefall. Du får ta med en bøtte med svamper eller noe og dele ut og si "time for your spongebath!" Noen som har forslag til ett eller annet å glo på. Gjerne en eller annen dokumentar på YouTube. Må ha noe for å distrahere hodet med. Nei dessverre, min youtube er totalt ødelagt med barnetv-videoer...er ALT jeg får av forslag :\ Har du sett Master of None forresten? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) master of none er cuck-core numale libtard serie det var bare en tøys Endret 1. oktober 2017 av Datasmurf 2.0 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen som har forslag til ett eller annet å glo på. Gjerne en eller annen dokumentar på YouTube. Må ha noe for å distrahere hodet med. absolutt morsomste filmen jeg har sett! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 master of none er cuck-core numale libtard serie Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Fint bilde pessi. Alltid lurt på hvordan du ser ut! Kanskje vanskelig å være bra nonne som blond. *fap* Endret 2. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Noen som har forslag til ett eller annet å glo på. Gjerne en eller annen dokumentar på YouTube. Må ha noe for å distrahere hodet med. The Smash Brothers http://www.imdb.com/title/tt4513022/ 258 minutter lang dokumentar om Super Smash Brothers. Er vell egentlig en serie på 9 deler, om du vil stykke den opp litt. Jeg har aldri spilt et eneste Smash Bros, men satt trollbundet gjennom hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå