Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Ja - var innom REMA 1000 på vei hjem, tenkte at jeg kunne teste det ut. Er det noe forskjell på butikkvariantene kontra vinmonopolvariantene utenom alkoholprosent?

JA. Det er greit nok å eksperimentere raskt med butikkvariente, og flere er utmerkede øl, men de er rimelig dyre for hva du får. Anbefaler deg en runde på polet snarest.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

98 000 poeng samlet på Ingress i kveld. Antall felt jeg satte opp telte jeg ikke, men blei et par.

GZ! ^_^

Felt osv kan det være litt "lagg" på dessverre og de kommer nok etterhvert. Ingame nick?

Når jeg kom ned hit mista jeg motivasjonen. Er bare lvl 8 portals her nede, og alt er grønt. Jeg er lvl 3. Tror ikke jeg blir noen "hardcore" spiller som b-real nei..har endel svalbard nøkler men ikke peiling på hva jeg skal med de her.

Kan jo alltids tusle rundt i byen og gjøre "hacke portal" missions, men det blir bare som en mye mere ressurskrevende geocaching. Ingress suger batteri som ingen annen app jeg har brukt noensinne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har nokon erfaring med myggnetting på vindu som går innover? 

Ganske ubekvemt å bu ein plass der det konstant kjem inn edderkoppar og eg har fobi. <.< 

Bodde to uker på et rom i Frankrike hvor vinduet gikk innover, og myggnettingen var satt på utenpå vinduet. Fungerte ganske bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg kom ned hit mista jeg motivasjonen. Er bare lvl 8 portals her nede, og alt er grønt. Jeg er lvl 3. Tror ikke jeg blir noen "hardcore" spiller som b-real nei..har endel svalbard nøkler men ikke peiling på hva jeg skal med de her.

Kan jo alltids tusle rundt i byen og gjøre "hacke portal" missions, men det blir bare som en mye mere ressurskrevende geocaching. Ingress suger batteri som ingen annen app jeg har brukt noensinne.

Batteripakke er dessverre en av nødvendighetene med ingress med mindre man spiller ingress via bil.

http://oslo.resistansen.org/(gjelder for Oslo og Akershus) vil kunne gi deg litt mere dialig med folk i nærheten som kan f.eks rydde litt padde-slim for deg til du kommer opp i lvl selv til å klarere grønne portaler.

Og rop ut i Faction i COMM etter bistand, det kommer som oftest noen og bistår deg :)

Ps: For noen er mobilspillet Ingress en livsstil

De har leid fly til ødemarken i Alaska og spleiset på flybilletter til Svalbard. Flere barn er blitt laget som en følge av mobilspillet Ingress.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Har nokon erfaring med myggnetting på vindu som går innover?

Ganske ubekvemt å bu ein plass der det konstant kjem inn edderkoppar og eg har fobi. <.<

Det er faktisk på sånne vinduer myggnetting fungerer best, i min erfaring. Det er en skikkelig plage å ha det på vinduer som går utover, fordi det da er utenpå vinduet, og man må hele tiden ta det opp en plass for å åpne eller lukke det. På vinduer som går inn, trenger man ikke gjøre noe som helst, da det er innenfor vinduet, og man er fri til å åpne og lukke det uavhengig av nettingen.
Lenke til kommentar

Wow, kjøpte et sykkelhvjul, kun for navet. Betalte vel 400 kr, noe som er en bra pris for navet, så fant jeg akkurat ut at felgen i seg selv er veldig ettertraktet og sikkert er verdt 800-1000kr i seg selv.  Sweet.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...