Lycantrophe Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ja - var innom REMA 1000 på vei hjem, tenkte at jeg kunne teste det ut. Er det noe forskjell på butikkvariantene kontra vinmonopolvariantene utenom alkoholprosent? JA. Det er greit nok å eksperimentere raskt med butikkvariente, og flere er utmerkede øl, men de er rimelig dyre for hva du får. Anbefaler deg en runde på polet snarest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 98 000 poeng samlet på Ingress i kveld. Antall felt jeg satte opp telte jeg ikke, men blei et par. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 98 000 poeng samlet på Ingress i kveld. Antall felt jeg satte opp telte jeg ikke, men blei et par. GZ! ^_^ Felt osv kan det være litt "lagg" på dessverre og de kommer nok etterhvert. Ingame nick? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Ingame nick?Se PM. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) 98 000 poeng samlet på Ingress i kveld. Antall felt jeg satte opp telte jeg ikke, men blei et par. GZ! ^_^ Felt osv kan det være litt "lagg" på dessverre og de kommer nok etterhvert. Ingame nick? Når jeg kom ned hit mista jeg motivasjonen. Er bare lvl 8 portals her nede, og alt er grønt. Jeg er lvl 3. Tror ikke jeg blir noen "hardcore" spiller som b-real nei..har endel svalbard nøkler men ikke peiling på hva jeg skal med de her. Kan jo alltids tusle rundt i byen og gjøre "hacke portal" missions, men det blir bare som en mye mere ressurskrevende geocaching. Ingress suger batteri som ingen annen app jeg har brukt noensinne. Endret 27. juli 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 300 for 6 banankaker 200 for 10 smoothies Ikke ille det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Tiden var overmoden for at du skulle komme tilbake synes jeg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 It's good to be back! 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Har nokon erfaring med myggnetting på vindu som går innover? Ganske ubekvemt å bu ein plass der det konstant kjem inn edderkoppar og eg har fobi. <.< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Overmoden! Velkommen tilbake til vår ringe kafé. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Har nokon erfaring med myggnetting på vindu som går innover? Ganske ubekvemt å bu ein plass der det konstant kjem inn edderkoppar og eg har fobi. <.< Bodde to uker på et rom i Frankrike hvor vinduet gikk innover, og myggnettingen var satt på utenpå vinduet. Fungerte ganske bra. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Når jeg kom ned hit mista jeg motivasjonen. Er bare lvl 8 portals her nede, og alt er grønt. Jeg er lvl 3. Tror ikke jeg blir noen "hardcore" spiller som b-real nei..har endel svalbard nøkler men ikke peiling på hva jeg skal med de her. Kan jo alltids tusle rundt i byen og gjøre "hacke portal" missions, men det blir bare som en mye mere ressurskrevende geocaching. Ingress suger batteri som ingen annen app jeg har brukt noensinne. Batteripakke er dessverre en av nødvendighetene med ingress med mindre man spiller ingress via bil. http://oslo.resistansen.org/(gjelder for Oslo og Akershus) vil kunne gi deg litt mere dialig med folk i nærheten som kan f.eks rydde litt padde-slim for deg til du kommer opp i lvl selv til å klarere grønne portaler. Og rop ut i Faction i COMM etter bistand, det kommer som oftest noen og bistår deg Ps: For noen er mobilspillet Ingress en livsstil De har leid fly til ødemarken i Alaska og spleiset på flybilletter til Svalbard. Flere barn er blitt laget som en følge av mobilspillet Ingress. Endret 28. juli 2015 av b-real Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Har nokon erfaring med myggnetting på vindu som går innover? Ganske ubekvemt å bu ein plass der det konstant kjem inn edderkoppar og eg har fobi. <.< Det er faktisk på sånne vinduer myggnetting fungerer best, i min erfaring. Det er en skikkelig plage å ha det på vinduer som går utover, fordi det da er utenpå vinduet, og man må hele tiden ta det opp en plass for å åpne eller lukke det. På vinduer som går inn, trenger man ikke gjøre noe som helst, da det er innenfor vinduet, og man er fri til å åpne og lukke det uavhengig av nettingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Synes ikke det er så plagsomt å ha det på vinduer som går utover heller, jeg, men jeg har da også stort sett vinduene åpne fra april / mai til september / oktober. Gjerne også midtvinters - men da er som oftest myggnettingen tatt ned. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Savnet meg??? Jaaaaaa! *kosemoseknuse* 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Igjen trenger vi 2 nye medarbeidere her i Manila. PM for mer info. Bryter dette noen forumregler, forresten? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Wow, kjøpte et sykkelhvjul, kun for navet. Betalte vel 400 kr, noe som er en bra pris for navet, så fant jeg akkurat ut at felgen i seg selv er veldig ettertraktet og sikkert er verdt 800-1000kr i seg selv. Sweet. Endret 28. juli 2015 av multisync Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 18k tilbake fra skatten, lønning på fredag... Bare å få kjøpt seg et sted å bo i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Nesten litt yelly, fikk 8k i restskatt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå