Datasmurf Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg er datasmurf 2.0, vær hilset og frels meg fra det onde amen Poser. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Har funnet meg en gruppe med to andre i et prosjekt på skolen, men føler de ikke er "gode nok". De har ikke en gang åpnet boken og vi er to-tre uker ut i semesteret. Men velge bedrift (skal skrive om en bedrift) før de har lest, ja det skal de. Tenker det ikke går bra dette og det blir sykt mye jobb. Men klarer heller ikke å forlate de og finne meg en annen gruppe. Det er to jenter. De strøk i et fag jeg synes ikke var noe vanskelig. Det skremmer meg litt. Og hun ene strøk 3 ganger i det før hun besto .... og fikk medt sann karakteren E. Så vanskelig. Klarer ikke å bestemme meg heller. Aldri følt det slik om en gruppe før ... Endret 8. september 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Jeg er syk og ensom. Kan noen komme og dulle med meg? 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Finn deg en øl og dull med den. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Lurer på kven dei folka på politikkdelen er for ein gjeng 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg er syk og ensom. Kan noen komme og dulle med meg? Du har jo løsningen på problemet til posteren over deg. Få orden på to uskikkelige studiner. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Lurer på kven dei folka på politikkdelen er for ein gjeng Omtrent de samme som halvparten av folka på jobben min, dessverre. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hjelpes! Artig korleis liksom heile den banden har klart å finne saman her på forumet. Fint for dei! In other news - Motorpsycho er pøken meg heilt enorme på nye plata! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 I morgen skal jeg spise Libanesisk og se på I.T.. Jeg har sittet på jobb og sett på youtube-videoer av folk som spiser libanesisk i dagesvis nå. Trur det er min favorittmat. Gleder meg noe helt enormt. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 *duller med lars* 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg er syk og ensom. Kan noen komme og dulle med meg? Nei. Men kyllingsuppe kan du få. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 I morgen skal jeg spise Libanesisk og se på I.T.. Jeg har sittet på jobb og sett på youtube-videoer av folk som spiser libanesisk i dagesvis nå. Trur det er min favorittmat. Gleder meg noe helt enormt. Har prøvd. Er godt. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Fuck me(kom igjen!), skikkeleg mat frå Midtausten er prima. Noko skikkeleg meze på eit hjørne der nede beats alt eg har ete her til lands. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Midtøsten er ikke alltid et veldig godt sted å leve, men de har i hvert fall verdens beste mat. Så de har da noe å glede seg over. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Midtøsten er ikke alltid et veldig godt sted å leve, men de har i hvert fall verdens beste mat. Så de har da noe å glede seg over. Man lager automatisk mye god mat når man lever som om det skulle være den siste dagen. 1 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg er syk og ensom. Kan noen komme og dulle med meg? Du er vel frisk nå men...*Dulle* 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Ikke frisk, men bedre. All dulling settes pris på. <3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Utvandrer om AP vinner. Da er det bye til netthandel og alt som er "farlig" (lol) for norske bedrifter. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har stemt på frp men håper AP vinner. Har veddet 500kr på at de vinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Eia : jokerjævel ? JOKERJÆVEL !!!!!!!!!!!!! Kaji Bjemnes ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå