Styrmann Smisk Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Du får vise din takknemlighet med å holde et helvetes kalas i kveld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 I believe in you.Jeg har søkt opp Kris Kristofferson på Spotify og satt på tilfeldig avspilling. Han får meg alltid i drikkehumør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) NRK sendte en konsert med The Highwaymen fra 1990 midt på natta forrige helg. Jeg ble helt satt ut over hvor bra de 4 funka sammen. Gitarkameratene bare enda bedre. Endret 22. august 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Kris Kristoffersen, Waylon Jennings, Willie Nelson og Johnny Cash er oppskriften på godt liv Endret 22. august 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 (endret) NRK sendte en konsert med The Highwaymen fra 1990 midt på natta forrige helg. Jeg ble helt satt ut over hvor bra de 4 funka sammen. Gitarkameratene bare enda bedre.Jeg var faktisk på konserten de hadde i Spektrum. Var vel rundt 12 eller noe sånt. Jeg er flaska opp på hestejazz. Er det noe som gir meg minner om bilturer fra barndommen er det nettopp disse gutta. Edit: Eneste positive jeg har oppdaga med å være singel igjen er at jeg kan høre på "drittmusikken" min når jeg vil Endret 22. august 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) The Highwaymen er knall. En allsangslager fra min ungdom. Endret 22. august 2017 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Ufattelig at Nelson enda holder koken. Må være all syra han putta i seg som gjorde kroppen udødelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Å røyke aska hans må være den største trippen noensinne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Blir trist når han stryker med. Veldig talentfull fyr. Hadde han bodd i Norge hadde han vell fått kåken ransaka og hatt skyhøye bøter pga røykinga si Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Han er litt som Elvis bare at han aldri ble feit eller spiste seg ihjel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Blir trist når han stryker med. Veldig talentfull fyr. Hadde han bodd i Norge hadde han vell fått kåken ransaka og hatt skyhøye bøter pga røykinga si Er vel ikke mer enn et par år siden turnébussen hans blei busta med 200+ gram pot og 500+ gram sopp i Texas. Fyren veit å feste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Det er tøft i showbiz , folk kan legge på seg pga depresjon når karrieren er på hell , lurer på om Locklear er blitt lubben pga alko ? Endret 22. august 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Han er litt som Elvis bare at han aldri ble feit eller spiste seg ihjel.Alle de andre medlemmene i Highwaymen tok mot slutten avstand fra dop. Han bare fortsatte festen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Tror det ble sølt ut drikke for 1K i helga i Oslo. Herre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Går du ut alene? Hvordan oppnår du i så fall kontakt med folk? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Nei jeg hadde to venner jeg ikke har snakket med på måneder som tok kontakt. Så ble det ut med dem. Var Findings festival. Sjanglet opp til tribunen med masse drikke haha herre. Beste lyspunktet på år. Endret 22. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Tror det ble sølt ut drikke for 1K i helga i Oslo. Herre. Synes du skryter litt vell mye om damene du feier over & det sosiale livet ditt samt drikken du kjøper. Mulig jeg er litt misunnelig dog. Endret 22. august 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Det er lov å skryte av gøye opplevelser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Har ikke feid en dame siden den ene gangen her jeg fikk sopp eller noe shit. Før der hadde jeg ikke vært med en jente siden januar. Sosiale livet er crap. I helgen er tror jeg andre gang i år jeg er ute. Bare synes når jeg bruker 10 000,- på god drikke at det er lov med snikskryt. I tillegg trodde vekterne vi var noen viktige folk siden vi hadde så mye drikke på bordet. Flere ganger kom de bort til oss men stoppet opp sånn 3 meter fra bordet, ga et blikk på bordet og så snudde seg. Ene gangen tok ene vekteren på sånn 10 meter avstand og brukte fingeren til å diskre få meg til å følge etter han, bort fra folkemengden og spurte hvordan det gikk med folket på bordet mitt. Jeg sa jeg drakk vann, så da gikk alt fint. Det kommer aldri til å skje igjen og jeg har ingen andre å fortelle dette til så hadde litt lyst å dele her. Etterpå fikk jeg sitte i en lamborghini som sto parkert utenfor burgerking. Det var gøy. Jeg fikk med meg champis flaskene hjem og etter bartenderen snakket med vakten på utestedet. Det var snilt. Så nå har jeg to flasker lysende på rommet. Endret 22. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå