Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt det fett med en kollega på jobb i det siste. I dag hadde han kjøpt meg en brus og inviterte meg på is og øl etter jobb. Det er vel det man kaller en bromance. Så da har jeg i hvert fall én kompis i Oslo når jeg flytter om ikke lenge.

Samtidig har jeg kanskje ødelagt med den kollegaen jeg håpet skulle bli en romanse. Jeg så henne på sykkelen sin da jeg var ute og kjørte bil en kveld. Hun så meg også. I ett sekund var jeg uoppmerksom på alt annet og kjørte nesten opp på fortauet på motsatt side av veien. Da følte meg skikkelig dust. Senere møtte jeg henne da jeg og to kompiser skulle ta et tog og hun var på jobb. Jeg prøvde å være kul og snakket litt med henne under et slags stort telt/tøytak ute. Og da jeg sa ha det og snudde meg for å gå, klarte jeg å kollidere med det ene benet til teltet. Jeg håper virkelig ikke at hun så det. Min eneste sjanse nå er å kompensere ved å være überkul neste gang jeg ser henne. Jeg kan kanskje prøve å flexe litt, i og med at en annen kollega nylig sa at jeg har fått så stor rygg.

Lenke til kommentar

Du inspirerte meg til å teste ut noen Nøgne Ø i kveld. Så langt virker det knallbra.

Prøv Imperial Stout on du liker porter.

Det første jeg gjorde etter å ha oppholdt meg utenlands i ett år var å kjøpe Nøgne Øs Imperial Stout. Har hatt våte drømmer om det ølet.

Gledet meg like mye til mørkt øl som jeg gledet meg til å se familien min igjen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Prøvd meg på Nøgne Ø "Naked Kiss" her om dagen, meget spesiell. Smak var som rødvinn, nei takk.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Du inspirerte meg til å teste ut noen Nøgne Ø i kveld. Så langt virker det knallbra.

Prøv Imperial Stout on du liker porter.

Det første jeg gjorde etter å ha oppholdt meg utenlands i ett år var å kjøpe Nøgne Øs Imperial Stout. Har hatt våte drømmer om det ølet.

Gledet meg like mye til mørkt øl som jeg gledet meg til å se familien min igjen.

Hvor lenge blir du i landet? Hvor lenge har du tenkt å bo i utlandet?
Lenke til kommentar

Prøvd meg på Nøgne Ø "Naked Kiss" her om dagen, meget spesiell. Smak var som rødvinn, nei takk.

Testet en rekke sånne typer øll, men slo ikke an hos meg heller. Gikk tilbake til vanlig "hestepiss". Borg og Hansa. Friskere det.

Likte litt Boulevard Bully! Men ikke noe å drikke om sommeren, mer som et juleøll

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
7. Ikke stol på dørvakterDet er du som må passe på verdisakene dine. Eller noen som har et midlertidig ansvar for dem, for eksempel ansatte i hotellresepsjonen. 

Dørvakter på KFC er i alle fall ikke gode nok, fikk vi fastslått, da en nordmann blefrastjålet sekken sin med fotoutstyr til 12.500 kroner der. Han skulle bare bestille mat, og antok at dørvakta holdt øye med sekken, men da han kom tilbake var den borte vekk. 

Han fikk avkortet erstatningen sin med 70 prosent. 
n twitter
Annonse
(lol , Seinfeld ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har begynt med geocaching idag

gøy hih

det har jeg også hatt planer om. Men ikke satt dem i livet

do it!!

Lenke til kommentar

Naked kiss er for veldig spesielt interesserte. Du hopper ikke på en 11,5% solbærøl uten å forvente noe sært. Falt ikke helt i smak hos meg, for mye solbærtoddy-preg. Som forventet, egentlig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...