Sexylubb1 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Uuuuh. Ja. Alt det du har rablet om de siste dagene er BS. Fullfør BI-utdanningen din og ta deg en tur på byen. Endret 16. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Slutt med dette fadderuke tøvet og fortsett der du går. Festing kan du gjøre nok av senere i livet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Dropp fadderuken og ta deg en runk istedenfor. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Dere har nok rett. Glad jeg har dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er like dumt som å henge på en russebuss uten å være russ. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Like dumt som å gå i grønnsaksdisken uten å være en grønnsak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 From PWInsider: LATEST ON RIC FLAIR by Mike Johnson @ 5:51 PM on 8/16/2017 In regard to Ric Flair's condition, he is still currently in critical condition in Atlanta, GA. A source close to the situation told PWInsider.com that while reports are out there that Flair had surgery on his colon, those are incorrect.It appears those stories began because Gene Okerlund mistakenly said colon on social media. The surgery was actually on Flair's bowels due to a massive obstruction caused by a health issue that was complicated by other health issues that Flair had been dealing with, including heart issues that he was already aware of. The situation turned dire when Flair's kidneys shut down due to the obstruction and he is currently undergoing dialysis that will hopefully fix the situation and allow them to return to normal. Flair was in extremely bad shape several days ago but the outlook, we are told, is better. However, we were cautioned that he is still in critical condition and anything can happen, so he's not out of the woods yet and is expected to need at least one more surgery in the weeks to come. This is NOT a case where Flair will wake up tomorrow and leave the hospital the next day. (er nok alkorelatert , Naturgutten er glad i å drikke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Her i USA hadde nok Sotrapedoen likt seg for her har vi STORE hamburgera og smågodt og tivoli og sirkus Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det er like dumt som å henge på en russebuss uten å være russ. Hahaha hey Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ooh. Circus Maximus kommer til Orkanger i oktober. Det blir bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Du må ikke finne på å droppe ut av BI nå. Det vil du kanskje angre på resten av livet. Du kan heller ta den nye linja neste år. Gjør deg ferdig med en ting om gangen. ELlers blir bare 2 år på BI bortkastet tid. Ei fadderuke med festing bør pokker meg ikke avgjøre noe så viktig. Av erfaring er det nesten umulig å ta opp igjen et studie etter at man slutter. Ååå men vil ha fadderuke. Faen. Vil feste og pule. Vil ha makt.Anbefales sterktAldri blitt så mye festing og puling på meg før tror jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Nei nei nei..nei. Her blir noe litt feil. Nei nei.. unnskyld Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Du må ikke finne på å droppe ut av BI nå. Det vil du kanskje angre på resten av livet. Du kan heller ta den nye linja neste år. Gjør deg ferdig med en ting om gangen. ELlers blir bare 2 år på BI bortkastet tid. Ei fadderuke med festing bør pokker meg ikke avgjøre noe så viktig. Av erfaring er det nesten umulig å ta opp igjen et studie etter at man slutter. Ååå men vil ha fadderuke. Faen. Vil feste og pule. Vil ha makt.Anbefales sterktAldri blitt så mye festing og puling på meg før tror jeg Har hatt en fadderuke. Fantastiske minner. Men vil ha en til. Endret 17. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Man kaster ikke bort 2 års BI-utdannelse for å være med på en uke med festing. Skjerp dere. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg har hatt 3 fadderuker. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Meh. Drikke seg full og pule rundt kan en gjøre uten at det er fadderuke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Dere har nok rett. Kunne gått i fadderuken til uib og fortsatt gått på BI da, bare fadderuken, men meh gidder ikke det heller. Skal til Oslo i morra så Endret 17. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Lami: Sikker på du er gammel nok til å ta høyere utdanning? Når prioriteringene dine er så latterlig langt utpå jordet... 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Dette er min andre fadderuke, er sykt sliten men er gøy. Alle fadderbarna har gitt opp omtrent, mens vi faddere drikker oss drita og spyr superfaddere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå