Delvis Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Skulle ønske jeg hadde hatt vett til å utdanne meg sånn.. jeg tulling Lykke til, blir sikkert bra uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Du må ikke finne på å droppe ut av BI nå. Det vil du kanskje angre på resten av livet. Du kan heller ta den nye linja neste år. Gjør deg ferdig med en ting om gangen. ELlers blir bare 2 år på BI bortkastet tid. Ei fadderuke med festing bør pokker meg ikke avgjøre noe så viktig. Av erfaring er det nesten umulig å ta opp igjen et studie etter at man slutter. Endret 14. august 2017 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Gjør som The Beatles - let it BI. Fullfør graden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Enig med Bytex der. Gjør det viktige, en uka med tull bør overses i den sammenheng, jøssenavn.(Ps. Visste ikke hva "fadderuke" er ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Da var jeg ankommet Memphis Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Are you walking in Memphis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Nei ikke ennå Om bare bussen til Tupelo kunne komme , har bare par dgr til rådighet...... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Lars, hadde du hørt om denne rakettbyggeren som er arrestert for drap før? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Du må ikke finne på å droppe ut av BI nå. Det vil du kanskje angre på resten av livet. Du kan heller ta den nye linja neste år. Gjør deg ferdig med en ting om gangen. ELlers blir bare 2 år på BI bortkastet tid. Ei fadderuke med festing bør pokker meg ikke avgjøre noe så viktig. Av erfaring er det nesten umulig å ta opp igjen et studie etter at man slutter. Ååå men vil ha fadderuke. Faen. Vil feste og pule. Vil ha makt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Er det ein ting eg er glad for at eg ikkje er ute og deltar på, er det fadderveke. Ser mine klassevener legg ut ein del snaps av fadderbarna sine og skrik og skrål.(eg er ein sur, gammal mann inni meg) Forresten er det forbløffande mykje grums på politikkdelen. Jøss! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Hvis du dropper 2 år med lederutdanning for en uke med fjas og festing er du ikke god i skolten Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Men jeg kan jo ta siste året igjen senere. Men da går jeg glipp av graduation-seremonien sa dem. Tror og jeg må betale skolepenger for året jeg ikke går der elns. Desperate tak krever desperate handlinger ... Er ikke god i skolten. Er så sykt teit til tider, hjelpes ... Endret 15. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Lars, hadde du hørt om denne rakettbyggeren som er arrestert for drap før?Ja. Han var med å starte Copenhagen Suborbitals. Det er noe så kult som et crowdfundet rakettselskap. Han trakk seg ut derfra en uenighet i 2014 hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nei, da måtte man omsider gå til innkjøp av Dishonored 2. Håper det faller i like god smak som eneren gjorde. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 hellåu fråm the outland. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hva, er du på Outland, butikkjeden som selger anime-bøker og tegneserier og AD&D bøker? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 nei. utlandet. frankrike. Ser det er mange "kjennere" her fortsatt 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Er du på Outland i Frankrike? 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Er du på Outland i Frankrike? Endret 16. august 2017 av b-real 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tror jeg dropper fadderuken. Tror det blir litt rart og, å dra i fadderuken på uib for å så aldri se folka igjen siden jeg ikke begynner der. Er dere enig i at det blir dumt å dra for å så ikke møte dem igjen? Kan bli litt trist hvis man har fått god kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå