L4r5 Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Det er bare fordi du får kåte historierGuilty as charged. Liker kvinnfolk som tør å være kåte og tør å gjøre noe med det. Tøs trenger ikke være negativt.Sitert for sannhet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Kan man drikke hjemmebrygget vin som har stått med kork noen uker?? Den er nok ikke god, men tror dere den funker uten jeg blir dårlig? Er litt krise Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Om det er "litt krise" at du kanskje ikke får drukket vin så er det vel muligens ikke selve vinen som er problemet..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Haha, er fadderuke imorgen og jeg er nervøs så tenkte å ta meg et lite glass før jeg går. Glemte å kjøpe drikke, og de starter vel ikke å selge alkohol før kl 10 eller noe? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 mine må være Craig David - 7 Days Hva er i veien med den? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 mine må være Craig David - 7 DaysHva er i veien med den? Er ikke noe galt med den. Men hadde blitt flau om folk visste at jeg spilte den mye Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg har et spørsmål angående powerbank. Hvor på forumet kan jeg skrive det? Gjelder batteriet den har (https://rescuejuice.com/nb/shop/rescue-juice-3/). Sier de har samme batteri som Tesla, men er den liksom bedre enn denne feks: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/ladere-og-kabler/S626PBB15/sandstrom-powerbank-s626pbb15-sort 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Bare til opplysning: Var jeg som klikket "liker" på innlegget til Lami, skulle klikke linken rett ovenfor og traff feil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Ok. Godt du informerte oss om det. 8 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hva annet en parykk, smykke, briller og ringer trenger man til et Ozzy Osbourne-kostyme? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hva er deres guilty pleasure låter?Celine Dion - My Heart Will Go On røsker bra ;D Jo lenger ut i oppsigelsestiden man kommer, jo vanskeligere er det å finne motivasjon. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hva annet en parykk, smykke, briller og ringer trenger man til et Ozzy Osbourne-kostyme? http://wcbsfm.cbslocal.com/2012/10/23/how-to-dress-like-ozzy-osbourne-for-halloween/ 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Åååååååh vet ikke hva jeg skal gjøre!! Er et studie jeg ville prøve i fjor på annen skole men misset perm fristen på skolen jeg går på nå, og i år er jeg kommet inn, fadderuken er begynt, men spørsmålet er om jeg skal prøve ut dette studiet et år (evnt mer), nå som jeg har kun ett år igjen av det studiet jeg går på nå. Ett år er jo ingenting. Faen. Jeg kommer inn neste år på det andre studiet med mindre poenggrensen skyter opp 2 poeng ... Skulle vært fadder på studiet jeg går på nå ... faen as. Hadde vært gøy. Tar alltid feile valg. Endret 14. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 ikke kast bort utdanning du har begynt på. Vent med det andre studiet til neste år. og kos deg med fadderuka istedet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) ikke kast bort utdanning du har begynt på. Vent med det andre studiet til neste år. og kos deg med fadderuka istedet. Får ikke vært med i fadderuka med mindre jeg bytter til det andre studiet. Det er andre studiet som jeg kom inn på i år som har fadderuke. Blir det å kaste bort utdanningen jeg holder på med nå tror du? Endret 14. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Jeg fikk inntrykket av at du holder på med en utdanning men har lyst å hoppe av for å joine det du "egentlig" hadde lyst til som du kom inn på i etterkant? Da er det jo ikke lurt å slutte midt i. Feiler begge har du ingenting å falle tilbake på senere. Men hvis det er sånn at du startet den første utdanninga for ei uke siden er det vel ikke så farlig. Tenkte du var midt i en 3-årig høyskolegreie. Endret 14. august 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg skjønte ingenting av det han skrev. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Jeg fikk inntrykket av at du holder på med en utdanning men har lyst å hoppe av for å joine det du "egentlig" hadde lyst til som du kom inn på i etterkant? Da er det jo ikke lurt å slutte midt i. Feiler begge har du ingenting å falle tilbake på senere. Men hvis det er sånn at du startet den første utdanninga for ei uke siden er det vel ikke så farlig. Tenkte du var midt i en 3-årig høyskolegreie. Begynner på tredje året på BI nå. Det var det andre studiet jeg kom inn på nå (universitetet) som var planen å prøve ut. Men hvis jeg dropper BI og begynner på uib, hvis jeg da liker studiet på uib hva gjør jeg da liksom ... BI kan jeg begynne på igjen siste året senere, da. Jeg er bare usikker på om jeg skal prøve ut nå eller heller bare fullføre graden. Endret 14. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå