BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Du runka to stykker samtidig? Er det gangbang du oppsøker eller. Føler jenter suger til å runke. Har blitt runka av tre inkludert exen. De to andre runket jævlig hardt og brutalt. Jeg skjønner ikke, penisen har følelser og nerver, og er ikke en jævla såpedildo. Er du ute etter den beste blowjoben så burde du kanskje søke etter de som har samme utstyr som deg selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Men har litt angst fordi jeg på et høyt stadie i min alkoholrus fant ut at det var en god ide å ta en northug for å ha noe å fortelle fremtidig barnebarn :S ... i hvilken setting er dette en god historie å fortelle fremtidige barnebarn? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Du runka to stykker samtidig? Er det gangbang du oppsøker eller. Føler jenter suger til å runke. Har blitt runka av tre inkludert exen. De to andre runket jævlig hardt og brutalt. Jeg skjønner ikke, penisen har følelser og nerver, og er ikke en jævla såpedildo. Er du ute etter den beste blowjoben så burde du kanskje søke etter de som har samme utstyr som deg selv. Nei ikke blowjob men kun runking. Dem er god på bj men runking er det bare å gi opp. Lærte exen da, men ikke de to andre. Edit: fyfaen Bolt, ble skadet på 100m stafetten. Der røk pallen og dritkjedelig siden siste løpet hans ;( Endret 12. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Jeg veit ikke med dere, men jeg liker Pessimistisk bedre og bedre... Endret 12. august 2017 av L4r5 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Du runka to stykker samtidig? Er det gangbang du oppsøker eller. Føler jenter suger til å runke. Har blitt runka av tre inkludert exen. De to andre runket jævlig hardt og brutalt. Jeg skjønner ikke, penisen har følelser og nerver, og er ikke en jævla såpedildo. Er du ute etter den beste blowjoben så burde du kanskje søke etter de som har samme utstyr som deg selv. Virker ikke som det de prøver å skjønne det heller. Sorry sjelden jeg kommenterer sånt noe, men er veldig enig med Lamie akkurat der. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Gøy med en 24-timers reise etter flatfylla. Rakk bare å sove 5 timer, og var fremdeles dritings når jeg våkna. Hadde skrubbsår på knærne og grønske og møkk på skjorta. Husker ikke engang hvordan jeg kom meg hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Men har litt angst fordi jeg på et høyt stadie i min alkoholrus fant ut at det var en god ide å ta en northug for å ha noe å fortelle fremtidig barnebarn :S... i hvilken setting er dette en god historie å fortelle fremtidige barnebarn? Lurer jeg også på nå i ettertid, men der og da føltes det ut som den beste ideen jeg hadde hatt på lenge Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Send meg PM neste gang du skal ut på en snurr Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg veit ikke med dere, men jeg liker Pessimistisk bedre og bedre... Det er bare fordi du får kåte historier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg veit ikke med dere, men jeg liker Pessimistisk bedre og bedre...Det er bare fordi du får kåte historier Jeg er jo en vulgær tøs i følge to visse kvinnfolk her ibb Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Tøs trenger ikke være negativt. Hvilke kvinnfolk sier det Endret 12. august 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Haha nei, vedkommende som skrev det mente hun selv bar bra tøs, mens jeg var vulgær tøs Men føler jeg er en positiv tøs isåfall, har faktisk bare hatt sex med en person Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hun er jo syk da. Syns litt synd på henne også. Hun så dårlig ut på de siste bildene Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Hvem er syk? Bananlaks? Eller er det en mann? Eller Overmoden? Haha nei, vedkommende som skrev det mente hun selv bar bra tøs, mens jeg var vulgær tøs Men føler jeg er en positiv tøs isåfall, har faktisk bare hatt sex med en person Haha. Positiv tøs høres bra ut. Har hatt kun sex med en jeg og. Er jeg en tøsete gutt. Endret 12. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hva er deres guilty pleasure låter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Silikon i tatti eller naken greve jager neger med øks Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Har ikke vært ute på vinter og vår. Faen må finne meg noen random venner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hva er deres guilty pleasure låter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 30 grader i Memphis på onsdag men har man sagt A må man si B Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 mine må være Craig David - 7 Days og Katy Perry - E.T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå