Styrmann Smisk Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kan jeg montere vippebeslag på seng som står inntil skråtak? Må nesten vippes oppi skråtaket. Skråtaket er på venstre side av sengen. Du må finne på noe for å låse av senga til taket som tåler sengas vekt. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg skal sløse bort stemmen min på et parti som ikke kommer seg over sperregrensen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 What? Se nettavisene, feks tv2.no helt øverst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg håper virkelig ikke Sp havner i regjeringen. Slagsmål Vedum og Kjersti Toppe, nei fy faen. :| Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hehe. Skal se at kjempebabyen ender opp som statsminister Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Legger ingenting imellom nå. Hvordan sier man til sjefen sin at man ikke kan komme på jobb fordi man har fått gnagsår i röven? Til informasjon så går jeg omtrent hele arbeidsdagen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Sjefen trenger ikke vite det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 haha hva sier man hvis man ikke har noen grunn noen skal vite om Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg skal sløse bort stemmen min på et parti som ikke kommer seg over sperregrensen. ''Jammen hvorfor stemte du på dem hvis du ikke ville at de skulle vinne? Du har en stemme, make it count!'' Skyt meg. Jeg gidder ikke stemme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) haha hva sier man hvis man ikke har noen grunn noen skal vite om Om du har rett på egenmelding trenger du ikke si noe mer enn at du ikke er i stand til å utføre arbeidet. På sylemeldingsdelen arbeidsgiver ser, om du får sykemelding, står det ikke noe. Om du ikke har gjort noe av dette før er det en god ide å sette seg inn i regelverket og hvordan det er på din arbeidsplass. Endret 10. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Er jeg den eneste som er mer interessert i hvordan gnagsåret oppstod? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Jeg antar sand eller vått badetøy. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Er jeg den eneste som er mer interessert i hvordan gnagsåret oppstod? mistenker at kombinasjonen av svette og en noe stram undike kan være årsaken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Da var jeg ikke langt unna når jeg gjetta vått badetøy. Kom deg på apoteket og kjøp sinksalve for såre barnerumper. Funker like bra på voksne. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hogde en gren aloe vera som jeg smurte i äslet tidligere i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg må spørre dere mannfolk om noe Hvis man skal drikke med og muligens sove over hos en fyr man har rota med, når er det passende å si man har mensen?? Vil ikke gi falske forhåpninger men vil ikke at han skal tro at jeg tror han bare er ute etter å ha sex med meg heller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Si fra om det skulle bli aktuelt at hænky pænky er nært forestående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå