Delvis Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Lurer på om jeg skal stemme på Alliansen i år Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Tilbake på jobb i morgen! Håper jeg er klar og uthvilt til å gi mine fulle 30% Endret 6. august 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Satser på det går fint selv om hun bruker sånn implantat. Kan ikke se at det har noe å si, hun har jo sikkert håret over uansett. Endret 6. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg tenker som så at problemer oppstår når man bare jobber natt en gang iblant. Det ødelegger døgnrytmen, som igjen kan ødelegge psyken. Jeg ville aldri klart å jobbe natt. Vel, hvis man utelukkende jobber natt, så vil man venne seg til det, men det må da være stusselig å sove igjennom hele dagen, og knapt få oppleve sollys?Ikke for en nordlending som er vant til mørket store deler av døgnet Som denne karen lol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Lurer på om jeg skal stemme på Alliansen i årOg ellers er du frisk og rask? 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Tror det var en troll. Et desperat forsøk på å dra valgkampen over på fremmedfientlighet, fremmedfrykt skult i et skall av "UT AV EØS" for grensene våre er åpne og drar med alskens pakk inn i vårt rike Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 (endret) nevermind Endret 9. august 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Er det ikke mulig å stemme på nettet? Finner ingen plass / null info om det. Dem mister ihvertfall en stemme ifra meg om det ikke er mulig, sikkert mange fler også som hadde stemt dersom det hadde vært mulig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Du gidder ikke stemme fordi du da må ut av huset i løpet av den neste måneden? Jeg skjønner meg ikke på folk. Selv skal jeg inn til byen og stemme en eller gang i løpet av morgendagen. Forhåndstemminga åpner i morra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Snart gidder vel ikke folk å ruse seg fordi de må ut på butikken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kan ikke huske sist jeg stemte på valgdagen. Lurer på å gjøre det denne gang, bare for å se hvordan det er. Når det gjelder Alliansen, tenker jeg bare at vi trenger noen sånne også. Det er for mange extreme motsatt vei: MDG, Rødt, Sv..(Har stemt på slike jeg syns vi trengte mer av de. )Han her er litt artig. https://www.youtube.com/watch?v=b0tpjYnkzts Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg skal stemme i morgen. Det tar 4 minutter å kjøre bort til rådhuset. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Uggh, den tiden av politikksyklusen igjen. Om å gjøre å finne partiet som gir minst avsmak, noe som ikke er lett. Jeg aner ikke hvem jeg stemmer på i år, men har ganske klare formeninger om hvem jeg ikke stemmer på. Mye shitty, men igjen er det mange shitty mennesker i Norge :-D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Tror det enkleste er å finne et av de små partiene som aldri dukker opp på valgomatene. Så slipper man å gi en stemme til forferdelige mennesker som ikke trenger mer makt. F.eks. Kjersti Toppe. Er det noe jeg aldri kommer til å stemme, er det Senterpartiet. Og skifter hu parti, stemmer jeg ikke på det heller. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hvem skal jeg stemme på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Piratpartiet eller Venstre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Kan jeg montere vippebeslag på seng som står inntil skråtak? Må nesten vippes oppi skråtaket. Skråtaket er på venstre side av sengen. Endret 9. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå