Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå jobber jeg en vanlig halv 8 til halv 4 jobb men har ved noen anledninger fått mulighet å jobbe skift i perioder med mye arbeid, de ukene jeg da får nattskift er helt himmelsk til sammenligning med å måtte dra seg opp av sengen halv 7 om morgenen. Vet dog ikke om det er noe jeg kunne tenkt meg fast da det blir litt vanskeligere å utnytte dagen. 

Lenke til kommentar

Nå jobber jeg en vanlig halv 8 til halv 4 jobb men har ved noen anledninger fått mulighet å jobbe skift i perioder med mye arbeid, de ukene jeg da får nattskift er helt himmelsk til sammenligning med å måtte dra seg opp av sengen halv 7 om morgenen. Vet dog ikke om det er noe jeg kunne tenkt meg fast da det blir litt vanskeligere å utnytte dagen.

Det er noe vanskeligere å utnytte dagen ja men det er det å innse at man kanskje ikke kan legge seg med en gang man kommer hjem, at du kanskje må ta i et tak før du går og legger deg. Spørs selvsagt også på hvilken samlivssituasjon man er i.
Lenke til kommentar

Jeg tenker som så at problemer oppstår når man bare jobber natt en gang iblant. Det ødelegger døgnrytmen, som igjen kan ødelegge psyken. Jeg ville aldri klart å jobbe natt. Vel, hvis man utelukkende jobber natt, så vil man venne seg til det, men det må da være stusselig å sove igjennom hele dagen, og knapt få oppleve sollys?

Ikke for en nordlending som er vant til mørket store deler av døgnet
Lenke til kommentar

Hun sa hun hadde sånn cochleaimplantat, men det på venstre er dårlig så hun skal operere det ut og ikke ha noe der. Så hun skal høre kun på høyre. Men hun hører og snakker helt vanlig.

 

Er redd for hvordan det blir. Håper jeg ikke blir skremt av apperatet på utsiden.

 

Men ja fin anledning til å lære tegnespråk.

Lenke til kommentar

Snakket med en kjempehyggelig jente, snill og sykt fin. Over Tinder.

 

Nå viser det seg hun er døv. Åh hvordan skal dette gå. Kan man høre selv om? Jeg kan jo ikke tegnespråk ...

Kan ikke høre nei, men den lille erfaringen jeg har med døve personer er at dem kommuniserer med tekst på mobiltelefonen "tegnetavle" med dem som ikke kan tegnspråk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...