Delvis Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Muggen skrev det ca kl halv fire natt til søndag, så det tyder på det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jobber nattskift ja. Vanlig core arbeidstid er fra 13/14 - 22/23. Men så er det jo morgenskift, nattskift, helg osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Nattskift er så forferdelig det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Kommer an på øyet som ser. Veit om flere som foretrekker nattskift. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nattjobbing er jævla digg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nå jobber jeg en vanlig halv 8 til halv 4 jobb men har ved noen anledninger fått mulighet å jobbe skift i perioder med mye arbeid, de ukene jeg da får nattskift er helt himmelsk til sammenligning med å måtte dra seg opp av sengen halv 7 om morgenen. Vet dog ikke om det er noe jeg kunne tenkt meg fast da det blir litt vanskeligere å utnytte dagen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nå jobber jeg en vanlig halv 8 til halv 4 jobb men har ved noen anledninger fått mulighet å jobbe skift i perioder med mye arbeid, de ukene jeg da får nattskift er helt himmelsk til sammenligning med å måtte dra seg opp av sengen halv 7 om morgenen. Vet dog ikke om det er noe jeg kunne tenkt meg fast da det blir litt vanskeligere å utnytte dagen.Det er noe vanskeligere å utnytte dagen ja men det er det å innse at man kanskje ikke kan legge seg med en gang man kommer hjem, at du kanskje må ta i et tak før du går og legger deg. Spørs selvsagt også på hvilken samlivssituasjon man er i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Når jeg jobba nattskift 4 dager hver 3. uke ble bare alt snudd opp ned. Jeg la meg ikke når jeg kom hjem kl 07.30, men satt oppe til 11-tida, la meg, sto opp igjen rundt 18-19 og satt bare rundt og venta på å dra på jobb igjen. Det var dritt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg tenker som så at problemer oppstår når man bare jobber natt en gang iblant. Det ødelegger døgnrytmen, som igjen kan ødelegge psyken. Jeg ville aldri klart å jobbe natt. Vel, hvis man utelukkende jobber natt, så vil man venne seg til det, men det må da være stusselig å sove igjennom hele dagen, og knapt få oppleve sollys? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kunne veldig gjerne tenkt meg jobb som nattskift. Får se om jeg går for noe sånt etter jeg er ferdig med skoleåret som kommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg tenker som så at problemer oppstår når man bare jobber natt en gang iblant. Det ødelegger døgnrytmen, som igjen kan ødelegge psyken. Jeg ville aldri klart å jobbe natt. Vel, hvis man utelukkende jobber natt, så vil man venne seg til det, men det må da være stusselig å sove igjennom hele dagen, og knapt få oppleve sollys?Ikke for en nordlending som er vant til mørket store deler av døgnet Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Det blir moro for min venn som er over 40, har jobbet nattevakt hele sitt voksne liv og får sitt førstefødte barn i januar. Han kommer til å få en viss endring i livet sitt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Snakket med en kjempehyggelig jente, snill og sykt fin. Over Tinder. Nå viser det seg hun er døv. Åh hvordan skal dette gå. Kan man høre selv om? Jeg kan jo ikke tegnespråk ... Endret 6. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Null stress. Dere fortsetter bare å skrive til hverandre, også mens dere er sammen fysisk, så kan du eventuelt lære deg litt tegnspråk etter hvert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kan man høre selv om? Eh? Uansett hva som skjer er det jo en fin anledning å lære tegnspråk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hun sa hun hadde sånn cochleaimplantat, men det på venstre er dårlig så hun skal operere det ut og ikke ha noe der. Så hun skal høre kun på høyre. Men hun hører og snakker helt vanlig. Er redd for hvordan det blir. Håper jeg ikke blir skremt av apperatet på utsiden. Men ja fin anledning til å lære tegnespråk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Snakket med en kjempehyggelig jente, snill og sykt fin. Over Tinder. Nå viser det seg hun er døv. Åh hvordan skal dette gå. Kan man høre selv om? Jeg kan jo ikke tegnespråk ... Love conquers all. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kanskje hun er en jævel å lese lepper. Det gjør det litt lettere 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jobbet med en med cochleaimplantat i 4 år på verft under til tider svært støyende omgivelser, absolutt ingen problemer med å kommunisere med han vertfall. Selve apparatene er heller ikke så fryktelig skumle at d gjør noe, burde ikke være noen dealbreaker akkurat det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Snakket med en kjempehyggelig jente, snill og sykt fin. Over Tinder. Nå viser det seg hun er døv. Åh hvordan skal dette gå. Kan man høre selv om? Jeg kan jo ikke tegnespråk ... Kan ikke høre nei, men den lille erfaringen jeg har med døve personer er at dem kommuniserer med tekst på mobiltelefonen "tegnetavle" med dem som ikke kan tegnspråk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå