Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Er forvirra, har du fått pengene eller ikke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Haha ja fikk dem. Han betalte godt og så det var gudd. Endret 30. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ok, da er mysteriet løst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Da jeg var liten hadde vi sånn juice-konsentrat som man hadde i fryseren. Når man ville ha juice blandet man den bare ut med en gitt mengde vann. Finnes det enda? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ikke sett på mange mange år Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Tror ikke det er rare juicen. Sunniva supri er bra juice. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Da jeg var liten hadde vi sånn juice-konsentrat som man hadde i fryseren. Når man ville ha juice blandet man den bare ut med en gitt mengde vann. Finnes det enda? Ikke i norske butikker som jeg vet. Men det meste av jus i butikken er vel fra konsentrat uansett? Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Dang...nå må jeg til Ringebu og ta et emne for å få rettferdig karakter i det emnet. Det er mange på NTNU som har kjempet mot meg, men ingen så mye som IME-fakultetet. De er desperate etter å få det til å bli en eksklusivt kristenmannsklubb. Jeg tar et emne på UiO for å komme meg borte fra en av disse mørkemennene, og så følger søren meg professoren etter og skal undervise i emnet der borte også. Man kommer seg ikke bort fra dem rett og slett! Hehe. Jeg tror jeg lar dette bli mitt siste innlegg på dette forumet. Skrives folks! Endret 1. august 2017 av Stian Hammer Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg har en venn som har fått vite at han har ALS. Så ufattelig kjipt at det ikke finnes noen kur for det. Bare å vente på at kroppen svikter mer og mer. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kjipt. Folk er for unge til å oppleve sånt. Fikk sjølv vite i helga at kompis har blitt stygt brannskada og (forhåpentlegvis kun) lam frå livet og ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Traff : Pam Anderson RDA aka MacGyver Cleese Tobe Hooper , regissør Motorsagmassakren Demolition , wrestlers Tom Wilson aka Biff i BTTF Sarah Douglas aka Ursa i Superman Ikke verst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Traff : Pam Anderson RDA aka MacGyver Cleese Tobe Hooper , regissør Motorsagmassakren Demolition , wrestlers Tom Wilson aka Biff i BTTF Sarah Douglas aka Ursa i Superman Ikke verst. Hva gir de deg, egentlig? Hva er motivasjonen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Motivasjonen må være å ploppe inn her og poste noe totalt irrelevant til det som snakkes om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Traff : Pam Anderson RDA aka MacGyver Cleese Tobe Hooper , regissør Motorsagmassakren Demolition , wrestlers Tom Wilson aka Biff i BTTF Sarah Douglas aka Ursa i Superman Ikke verst. Hva gir de deg, egentlig? Hva er motivasjonen? Det var helt stappfullt på LFCC i London på lørdag , du kom ikke inn uten forhåndsbestilt billett så det er visst mange som syns det er kult å treffe disse folka. Endret 2. august 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Henning Martinsen , ja Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=Vgn8SEHgqqE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=tbDPHV_vK28 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå