Skurupu Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Nå er jeg på vei til flyplassen. Ganske nøyaktig 24 timer til jeg lander på Gardermoen. Endret 29. juli 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg kom hjem i morges kl 09, etter en 6 timer flytur og 30 timer uten søvn. Første som skjer er at sikringen i stua går når jeg skrur på lyset. Var så trøtt at jeg gadd ikke engasjere meg og bare la meg. Opp kl 16.30 og ut på jernia og finne keramikksikringer.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Det starter bra. Flyet mitt skulle lettet nå, men jeg sitter fortsatt ved gaten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Det driter jeg i, ta deg ferie og kom hit. Dra med Øvvis. Høres bra ut. Antar at du betaler for alt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Hva skjer? Mye snakk om reising ser jeg. Nyter selv Red Bull og burger! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Det starter bra. Flyet mitt skulle lettet nå, men jeg sitter fortsatt ved gaten. du kom deg i det minste til gaten. På gardermoen var det den lengste passkøen jeg noensinne har sett. De sto tett i tett gjennom hele sperringlabyrinten og hele veien nedover trappa også. Var glad for at jeg bare skulle hente bagasjen min ikke rekke et fly. Vi svisja gjennom på autopass. Endret 29. juli 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge. Men vi har til gjengjeld ingen sykedager. Er du borte fra jobb, så mister man feriedager. Gjør man ikke? Er vel vanlig med 5 uker (25 dager) betalt ferie i tillegg til helligdager og sykedager i Norge. Er i hvert fall det jeg har. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge. Men vi har til gjengjeld ingen sykedager. Er du borte fra jobb, så mister man feriedager. Gjør man ikke? Er vel vanlig med 5 uker (25 dager) betalt ferie i tillegg til helligdager og sykedager i Norge. Er i hvert fall det jeg har. Får du vanlig lønn i tillegg til 10+ prosent av lønna di i ferien din/juni? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Det jeg mener er at jeg får feriepenger (såklart, som alle andre) som baserer seg på fjorårets inntekt. Virka bare som det var snakk om at man ikke engang i Norge hadde betalt fri i 4 uker. Og det er vel riktig om man ikke har vært i arbeid det forrige året, eller hva nå enn de spesifikke reglene på det er (når man må ha begynt før man har krav på feriepenger). Edit: leste innlegget som sto nedenfor det jeg siterte nå, bare jeg som surrer. Endret 29. juli 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Solgte en iPhone til en fyr hin dagen. Var skeptisk siden fikk ikke pengene når jeg solgte den til han. Gjett hva? Ser han på Norway Cup der han opptrer i gruppa The Main Level. Haha det visste jeg ikke at han var i den gruppa, hahaha. Flaut. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Måtte sjekke hva The Main Level var. Flaut ja.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Hvorfor er det flaut at han er med i en popgruppe? Han betalte jo fortsatt ikke for telefonen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Altså flaut at jeg ikke visste hvem det var. Har jo hørt om The Main Level men en stund siden nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Så er man "popstjerne" er det greit å stjele andres mobiltelefoner uten å betale. Ok. Og det er liksom DIN feil at du ikke visste hvem det var. For hadde du visst det hadde du bare "O STORE KJENDIS TA DENNE TELEFON SOM JEG SKJENKER DEG I MIN BUNNLØSE IDOLISERING! JEG ER IKKE VERDIG Å FÅ PENGER FRA EN GUD SOM DEG" Endret 30. juli 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Føler dette tar litt av med caps lock og greier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Caps lock makes your penis big and girthy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Føler dette tar litt av med caps lock og greierSKJØNNER IKKE HVA DU SNAKKER OM, DET ER DA HELT NORMALT Å SKRIVE SLIK TIL ANDRE MENNESKER? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) HELT VANLIG Endret 30. juli 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Så er man "popstjerne" er det greit å stjele andres mobiltelefoner uten å betale. Ok. Og det er liksom DIN feil at du ikke visste hvem det var. For hadde du visst det hadde du bare "O STORE KJENDIS TA DENNE TELEFON SOM JEG SKJENKER DEG I MIN BUNNLØSE IDOLISERING! JEG ER IKKE VERDIG Å FÅ PENGER FRA EN GUD SOM DEG" Hahaha nei. Ikke greit å stjele, men er du en popstjerne er sjansen mindre for at du stjeler fra mannen på gata. Hadde tatt seg dårlig ut; "The Main Level medlem stjal iPhone." Endret 30. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå