L4r5 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Har sett det på noen solsenger, men ikke alle steder. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Dette må da kunne kalles maks utflaks: http://www.dagbladet.no/nyheter/voldtatt-jente-15-stoppet-bil-for-a-fa-hjelp-sa-ble-hun-voldtatt-igjen/68545200 Sant det, men er så frustrerende når vi er fulle og jeg er dritkåt Da burde han stille opp med noe annet en flaggstanga Endret 28. juli 2017 av Evelen! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Kan fint gjøre noe uten å knulle. Selv pleier jeg å fingre jentene inni til de kommer hvis ikke dragen er på topp. De klarer seg fint med å komme. Jeg klarer meg og siden får kjenne en våt fitte. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hepp og hei. Hva skjer? Selv sitter jeg og leser Spawn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 En drøy time igjen til sommerferien. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 En drøy time igjen til sommerferien. Får du ferie i .ph altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Dette må da kunne kalles maks utflaks: http://www.dagbladet.no/nyheter/voldtatt-jente-15-stoppet-bil-for-a-fa-hjelp-sa-ble-hun-voldtatt-igjen/68545200 Sant det, men er så frustrerende når vi er fulle og jeg er dritkåt Da burde han stille opp med noe annet en flaggstanga Jada, han gjør heldigvis det men av og til så vil man ha mer Fungerer ikke helt optimalt i fylla jeg heller da, men det hjelper iallfall litt på min seksuelle frustasjon selvom jeg kanskje ikke kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Ps hadde det vært helt kriiise å ta frem leketøy? Hvordan hadde dere reagert? Fornærma? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Jeg hadde vel tenkt at det er noe du kunne gjort når du var alene. Det er jo litt en slik "ja, du er ikke god nok" handling. Kan ihvertfall oppfattes slik. Endret 28. juli 2017 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Ja det jeg tenkte! Vil ikke fornærme liksom Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Kva med å berre køyre på med oralsex i fylla, snuggle om natta og kneise påfølgande morgon? Det har eh.. ein eg kjenner som ikkje alltid fungerer optimalt i fylla hatt stor suksess med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hahah jo, det funker jo det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 En drøy time igjen til sommerferien.Får du ferie i .ph altså? Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge. Men vi har til gjengjeld ingen sykedager. Er du borte fra jobb, så mister man feriedager. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 En drøy time igjen til sommerferien.Får du ferie i .ph altså?Ja da, fire uker betalt ferie. Det får man jo ikke engang i Norge. Men i Norge trekker arbeidsgiver feriepenger du får utbetalt enten en gang i året (og må spare opp selv til når du tar ut ferien din) eller en fast måned hvor de trekker deg for ferieukene dine samtidig, så effektivt sett er det akkurat det samme... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Vi får feriepenger i tillegg til betalt ferie. 8,3% av lønningen de siste 12 månedene. Men, de prosentene gjelder bare grunnlønnen vår. Vi utlendinger får mesteparten av lønnen vår i bonuser, så for oss er det i realiteten kun litt over 2%. En fast ansatt filippiner får faktisk betalt ferie, pluss 8,3% feriepenger. Endret 28. juli 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Vi får feriepenger i tillegg til betalt ferie. 8,3% av lønningen de siste 12 månedene. Men, de prosentene gjelder bare grunnlønnen vår. Vi utlendinger får mesteparten av lønnen vår i bonuser, så for oss er det i realiteten kun litt over 2%. En fast ansatt filippiner får faktisk betalt ferie, pluss 8,3% feriepenger. Men de er fortsatt klar over dette når de tar jobben? Så alle vet hva deres reelle lønn er, utenom evt bonuser? Akkurat som i Norge? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Har noen prøvd spillet Playeeunknown's Battlegrounds? Ser støtt live med han StoneMountain64 på Face. Ser sykt gøy ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Ja, selvsagt. Og lønnsnivået trenger vi ikke snakke om ... Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jaggu meg glad jeg sånn ca. aldri er syk og ikke har behov for ferie. Null stress og rot. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Det driter jeg i, ta deg ferie og kom hit. Dra med Øvvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå