Sexylubb1 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Det er innlegg nr 20001 i tråden, men svar nr 20000 til åpningsinnlegget. Så dere er begge vinnere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Fantastisk. En kollega oppgraderte til Windows 10 for et par uker siden, og får fortsatt popupen om at han kan installere Windows 10 nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 IT-support for Statoil, ja. Fjernstyre PC-en til fjerne plattformarbeidere og fikse problemene deres. Hvorfor drive med det der nede i stedet for i Norge? Altså, skjønner kanskje Statoil ikke har en norsk supportorg, men er vel nok av selskaper å jobbe for.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) For å spare penger. Vi er bare innleide som konsulenter. Vi får ikke sykedager, ikke overtidsbetalt, ikke pensjon. Alt er mye lettere når man ikke trenger å følge norsk lov. Edit: Eller mener du kanskje hvorfor jeg personlig velger å jobber her, kontra i norge? Svaret er så enkelt som at livet er mye lettere her nede. Mindre stress, mindre press, hyggelige mennesker, vakre kvinnfolk, og billig øl. Men først og fremst, så er det fordi norge er så jævlig kjedelig. Endret 26. juli 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg tenkte jeg skulle være her ett år, men ikke faen om jeg skal tilbake til Norge allerede til nyttår. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Det tenkte jeg også. Nå har det gått tre år, og det virker bare fjernt å skulle returnere til hjemlandet. Jeg har fortsatt 7 år igjen før jeg blir diskvalifisert til å bli minstepensjonist. Får ta det valget, når den tid kommer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Det er innlegg nr 20001 i tråden, men svar nr 20000 til åpningsinnlegget. Så dere er begge vinnere?Må jo nesten være delt førsteplass da. Hun venninnen: "sitter med et vann nå og vurderer om jeg skal gjøre det eller ikke." Hva skal jeg si til sånt. Sier jo nei men skal jeg gå helt psykolog eller. Synes det er tåpelig å la livet gå under fordi hun krangler med foreldrene og mistet en kompis. Mistet som i ikke snakker lengre siden det ikke var sunt forhold mellom dem. Skal man la livet gå under på grunn av det så ja, det er idiotisk. Nå skal ikke jeg bedømme men. Jeg har mistet mange kompiser, noen tok selvmord og noen bare ikke snakket sammen lengre, og har ikke beste forhold til foreldrene mine, men hopper ikke i havet av den grunn. Hun skrev det med vannet 15:10, jeg svarte 15:41. Hun har ikke sett meldingen ennå og gått 10min. Åh hvorfor skal sånt skje meg. Kommer meg alltid borti folk som har selvmordstanker. Jeg skrev i denne tråden for noen år siden og, at ei jeg snakket med sa slik og ikke svarte. Spurte folk her og greier. Viste seg at hun sov. Nå svarte hun. Endret 26. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Har man enda ikke bestemt seg når man sitter ved vannet, så trur jeg ikke det blir noe ut av det. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Hadde slutta å svare hun om jeg var deg 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Vi får ikke sykedager, ikke overtidsbetalt, ikke pensjon. Alt er mye lettere når man ikke trenger å følge norsk lov. Da vil du vel ikke samle opp pensjonspoeng. Hvordan vil det slå ut når du blir pensjonist? Okay, så ikke dette svaret. Det tenkte jeg også. Nå har det gått tre år, og det virker bare fjernt å skulle returnere til hjemlandet. Jeg har fortsatt 7 år igjen før jeg blir diskvalifisert til å bli minstepensjonist. Får ta det valget, når den tid kommer. Endret 26. juli 2017 av Delvis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Hun venninnen: "sitter med et vann nå og vurderer om jeg skal gjøre det eller ikke." Hva skal jeg si til sånt. Sier jo nei men skal jeg gå helt psykolog eller. Synes det er tåpelig å la livet gå under fordi hun krangler med foreldrene og mistet en kompis. Mistet som i ikke snakker lengre siden det ikke var sunt forhold mellom dem. Skal man la livet gå under på grunn av det så ja, det er idiotisk. Nå skal ikke jeg bedømme men. Jeg har mistet mange kompiser, noen tok selvmord og noen bare ikke snakket sammen lengre, og har ikke beste forhold til foreldrene mine, men hopper ikke i havet av den grunn. Hun skrev det med vannet 15:10, jeg svarte 15:41. Hun har ikke sett meldingen ennå og gått 10min. Åh hvorfor skal sånt skje meg. Kommer meg alltid borti folk som har selvmordstanker. Jeg skrev i denne tråden for noen år siden og, at ei jeg snakket med sa slik og ikke svarte. Spurte folk her og greier. Viste seg at hun sov. Nå svarte hun. http://nssfinfo.no/ http://nssfinfo.no/informasjon/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Like etterpå la hun ut på snap at hun var og trente på fjellet. Så kanskje hun så dette vannet fra bilen ... Takk b-real. Har man enda ikke bestemt seg når man sitter ved vannet, så trur jeg ikke det blir noe ut av det. Det er sant. Hadde slutta å svare hun om jeg var deg Jeg tenker det samme. Men hvorfor tenker du? Jeg har ikke lyst å ta del i dette ... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Neste gang hun sier noe sånt så ringer du politiet og informerer dem om situasjonen. Det beste er å overlate det til de profesjonelle, og hvis hun gjør dette for oppmerksomhet vil også dette føre til at det blir mye mindre sannsynlig at hun sier noe sånt til deg igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Øl og damp med smak av black gulaman etter jobb. Ugh! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Sipper på en rød hest, selv. Gulaman er godt. Men i røykform? Veldig søtt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Jobba til to, følte ikke for å stikke hjem, så kjøpte meg en bøtte på C&B. Ikke så jævla søtt, akkurat passe for min del. Ante ikke hva slags type smak det var engang før jeg googlet det, fikk det av en venninne. Hun gir meg alltid et par flasker juice etter at hun har vært i provinsen hun er fra, siden broren hennes driver en vape shop. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Første natt i ny leilighet. Det er ensomt og rart. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Gratulerer med ny leilighet! På tide å endre signaturen din? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Det var faktisk ikke en dum idé. I'll go do that. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det var faktisk ikke en dum idé. I'll go do that. Gratulerer med ny leilighet! Når er innflyttingsfesten & får vi komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå