Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å spare penger. Vi er bare innleide som konsulenter. Vi får ikke sykedager, ikke overtidsbetalt, ikke pensjon. Alt er mye lettere når man ikke trenger å følge norsk lov. :)

 

Edit: Eller mener du kanskje hvorfor jeg personlig velger å jobber her, kontra i norge? Svaret er så enkelt som at livet er mye lettere her nede. Mindre stress, mindre press, hyggelige mennesker, vakre kvinnfolk, og billig øl. Men først og fremst, så er det fordi norge er så jævlig kjedelig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er innlegg nr 20001 i tråden, men svar nr 20000 til åpningsinnlegget. Så dere er begge vinnere?

Må jo nesten være delt førsteplass da.

 

 

 

Hun venninnen: "sitter med et vann nå og vurderer om jeg skal gjøre det eller ikke."

Hva skal jeg si til sånt. Sier jo nei men skal jeg gå helt psykolog eller. Synes det er tåpelig å la livet gå under fordi hun krangler med foreldrene og mistet en kompis. Mistet som i ikke snakker lengre siden det ikke var sunt forhold mellom dem.

 

Skal man la livet gå under på grunn av det så ja, det er idiotisk. Nå skal ikke jeg bedømme men. Jeg har mistet mange kompiser, noen tok selvmord og noen bare ikke snakket sammen lengre, og har ikke beste forhold til foreldrene mine, men hopper ikke i havet av den grunn.

 

Hun skrev det med vannet 15:10, jeg svarte 15:41. Hun har ikke sett meldingen ennå og gått 10min. Åh hvorfor skal sånt skje meg. Kommer meg alltid borti folk som har selvmordstanker. Jeg skrev i denne tråden for noen år siden og, at ei jeg snakket med sa slik og ikke svarte. Spurte folk her og greier. Viste seg at hun sov.

 

Nå svarte hun.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 Vi får ikke sykedager, ikke overtidsbetalt, ikke pensjon. Alt er mye lettere når man ikke trenger å følge norsk lov. :)

 

Da vil du vel ikke samle opp pensjonspoeng. Hvordan vil det slå ut når du blir pensjonist?

 

Okay, så ikke dette svaret.

Det tenkte jeg også. Nå har det gått tre år, og det virker bare fjernt å skulle returnere til hjemlandet. Jeg har fortsatt 7 år igjen før jeg blir diskvalifisert til å bli minstepensjonist. Får ta det valget, når den tid kommer.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hun venninnen: "sitter med et vann nå og vurderer om jeg skal gjøre det eller ikke."

Hva skal jeg si til sånt. Sier jo nei men skal jeg gå helt psykolog eller. Synes det er tåpelig å la livet gå under fordi hun krangler med foreldrene og mistet en kompis. Mistet som i ikke snakker lengre siden det ikke var sunt forhold mellom dem.

 

Skal man la livet gå under på grunn av det så ja, det er idiotisk. Nå skal ikke jeg bedømme men. Jeg har mistet mange kompiser, noen tok selvmord og noen bare ikke snakket sammen lengre, og har ikke beste forhold til foreldrene mine, men hopper ikke i havet av den grunn.

 

Hun skrev det med vannet 15:10, jeg svarte 15:41. Hun har ikke sett meldingen ennå og gått 10min. Åh hvorfor skal sånt skje meg. Kommer meg alltid borti folk som har selvmordstanker. Jeg skrev i denne tråden for noen år siden og, at ei jeg snakket med sa slik og ikke svarte. Spurte folk her og greier. Viste seg at hun sov.

 

Nå svarte hun.

http://nssfinfo.no/

http://nssfinfo.no/informasjon/

Lenke til kommentar

Like etterpå la hun ut på snap at hun var og trente på fjellet. Så kanskje hun så dette vannet fra bilen ...

 

 

Takk b-real.

 

Har man enda ikke bestemt seg når man sitter ved vannet, så trur jeg ikke det blir noe ut av det.

Det er sant.

 

 

Hadde slutta å svare hun om jeg var deg

Jeg tenker det samme. Men hvorfor tenker du?

Jeg har ikke lyst å ta del i dette ...

Lenke til kommentar

Jobba til to, følte ikke for å stikke hjem, så kjøpte meg en bøtte på C&B.

 

Ikke så jævla søtt, akkurat passe for min del. Ante ikke hva slags type smak det var engang før jeg googlet det, fikk det av en venninne. Hun gir meg alltid et par flasker juice etter at hun har vært i provinsen hun er fra, siden broren hennes driver en vape shop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...