Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg aldri har rørt og bestemt meg jeg aldri skal røre: Dataspill.

Tror det er som narkotica. Virker hvertfall sånn når jeg ser på andre.

Neida, det er bare narcotika som er narkotica. Spill er ikke narcotica :fun:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Religion er folkets opium, mente Marx.

Kanskje Delvis er inne på noe og dataspill er folkets opium i dag.

De distraherer oss fra det virkelige liv. Om det er noe negativt kommer an på bruken. Opium blir brukt som medisin også.

Lenke til kommentar

Ikke alltid man har tilgang til å lære seg noe nytt på jobb. Jeg kunne f.eks. tenkt og lært meg et nytt språk eller noe i den duren, men når alskens porter er stengt og man ikke får tilgang til VPN e.l., så sitter man plutselig der og kjeder seg på jobb. Selv endte jeg opp med å scanne bilder fra arkivet, men jeg fikk aldri svar på hvor jeg skulle legge dem, eller tilgang til noe digitalt arkiv, så de ligger - så vidt jeg vet - fortsatt på harddisken på jobb-maskina mi.

Det er nok fordi du ble gitt en oppgave som bare var til for at du skulle ha noe å gjøre. Er samme på jobben min. Jeg må skrive ned masse info og sette det inn i en mappe, som blir kastet når det er full. Så ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kan skrive under på at den sjokoladen er helt fantastisk. Om jeg vinner noen millioner i lotto noen gang skal jeg ned dit og tømme butikken.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Sweeeeeeeeeeeeet!

Registrer deg på resistansen.no

Et annet tips er Ingress event i Oslo i helga, det kommer folk fra Niantic (Google) og det begynner med en cross faction event  hvor både smurfer og padder samles for øl og hygge. Dagen etterpå er det Mission Day som du får badge for.

Illpostino spiller også ingress men for ENL dessverre :(

Og, jeg var å møtte Ueland her for en times tid siden og leverte av masse lvl 8 xmp til han ^_^

Lenke til kommentar

Jeg er også resistance men bare Lvl2. Har herjet her på Svalbard i sommer, er masse portaler her. Lagde en stor link som dekker halve Longyearbyen fra tre fjelltopper rundt byen. Claimet et par unclaimed og tok over en oppi fjellheimen her på tur.

De fleste her er det UNIS studenter som har, og de er ENL. tok over en men den ble tatt tilbake dagen etter :p Stort sett bare lvl 7 og 8 resonators. Kan ikke gjøre noe med de. Jeg og en kompis starta for 2 uker siden.

Skal sørover igjen til helgen. Heter bytex666

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke alltid man har tilgang til å lære seg noe nytt på jobb. Jeg kunne f.eks. tenkt og lært meg et nytt språk eller noe i den duren, men når alskens porter er stengt og man ikke får tilgang til VPN e.l., så sitter man plutselig der og kjeder seg på jobb. Selv endte jeg opp med å scanne bilder fra arkivet, men jeg fikk aldri svar på hvor jeg skulle legge dem, eller tilgang til noe digitalt arkiv, så de ligger - så vidt jeg vet - fortsatt på harddisken på jobb-maskina mi.

Det er nok fordi du ble gitt en oppgave som bare var til for at du skulle ha noe å gjøre. Er samme på jobben min. Jeg må skrive ned masse info og sette det inn i en mappe, som blir kastet når det er full. Så ja.

Jeg gjorde det frivillig, ikke fordi noen ba meg om det.

Lenke til kommentar

En ting jeg aldri har rørt og bestemt meg jeg aldri skal røre: Dataspill.

Tror det er som narkotica. Virker hvertfall sånn når jeg ser på andre.

HA HA HA HA HA.

Dataspill er underholdning, ikke ulikt filmer, TV-serier, bøker og teater. Den største fordelen dataspill har over alle andre underholdningsmedie er at den er interaktiv.

Du blir ikke avhengig av dataspill med mindre du allerede har eksisterende problemer i virkeligheten. (ensomhet, selvtillitsproblemer, etc).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det frivillig, ikke fordi noen ba meg om det.
Jaja, men likevel. Dumt at så mye jobb skal være til ikke nytte, uansett om det er ditt initiativ. Ble arbeidet ditt i det minste anerkjent?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...