Skurupu Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Dette høres jævlig interessant ut. Om det virkelig ikke er noen store bakdeler ved dette som du sier frister det veldig å søke. Er det et sted jeg kan gjøre dette? Høres jo ikke fælt ut å skulle søke. Jeg besitter jo ikke særlig med penger for øyeblikket, ei har jeg førerkort. Så det kan vell være et problem? Det er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg kom ned hit på helt bar bakke. Hadde med meg 15k pesos, rundt 2500 NOK. Som sagt så tar selskapet veldig godt vare på deg i starten. Og hva skal du med førerkort? Du har penger nok til å ta taxi til og fra jobb hver eneste dag. Du kan til og med skaffe deg privatsjåfør som plukker deg opp til fast tid hver dag. Koster omtrent 35 NOK per dag. Hvis du vil søke, så sender du meg bare en CV på PM (på engelsk), så leverer jeg den til min Team Leader. Jeg får en bonus på over 5000 NOK om jeg finner nye medarbeidere. Endret 31. mai 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Da er det selvfølgelig fast ansettelse det er snakk om? Har nå bare et par måneder igjen før studentlivet begynner.. Du skulle sagt ifra før Skurupu! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hoi. her kan jo folk få ordnet fin jobb Bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hoi. her kan jo folk få ordnet fin jobb Bra Skal søke på den jeg. Høres nesten for godt ut til å være sant denne jobben Kanskje jeg finner meg ei søt fillipinsk berte Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fast annsettelse, ja. Kontrakt på ett-og-ett år. Du underskriver kontrakt mens du fortsatt er i norge. Intervjuet foregår over telefon, først et på engelsk, og så et på norsk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fast annsettelse, ja. Kontrakt på ett-og-ett årSelvmotsigelse. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Er det noe sted jeg kan lese mer om jobben? Du kan selvsagt sende på PM så ingen tar fra deg en eventuell vervebonus. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hoi. her kan jo folk få ordnet fin jobb BraSkal søke på den jeg. Høres nesten for godt ut til å være sant denne jobben Kanskje jeg finner meg ei søt fillipinsk berte Gjør det! Nivået på damene her er helt utrolig. Milevis over norge. Men så har jeg også et veldig alvorlig tilfelle av Yellow Fever, så kanskje jeg overdriver. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Fast annsettelse, ja. Kontrakt på ett-og-ett årSelvmotsigelse. Ja, greit. Fast nok for meg, i hvert fall. De aller fleste drar tilbake til norge igjen etter et par år. Veldig ungt miljø her. Dette er noe man gjør for opplevelsen. Men det er også noen som har vært her i mange år, og som ikke har noen planer om å vende tilbake til norge. Endret 31. mai 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Så ferdig interstellar nå, vet egentlig ikke hvorfor jeg fullførte den. Helt korka slutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Brukt ettermiddagen og kvelden på å se "Neon Genesis Evangelion". Begynte på serien for flere år siden, men fullførte aldri, siden det eneste som fenga i de dager, var intro-låta. Etter å ha sett 16 episoder, står jeg fortsatt ved min mening om at den er det beste med hele greia, men i motsetning til i gamle dager, liker jeg resten av serien også. Og så har jeg fått lagt på nyvaska laken, putetrekk og dynetrekk på godt luftede puter, dyne og madrass, og senga er kald og herlig fristende. Var egentlig på vei til å legge meg i sted, men dynetrekket hadde åpning på langsiden, så jeg ble lettere irritert og sitter nå oppe og roer meg selv ned nok til at jeg kan sovne uten å irritere meg nevneverdig. Samt at jeg venter på at tørketrommelen skal bli ferdig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Så ferdig interstellar nå, vet egentlig ikke hvorfor jeg fullførte den. Helt korka slutt. Ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fast annsettelse, ja. Kontrakt på ett-og-ett år. Du underskriver kontrakt mens du fortsatt er i norge. Intervjuet foregår over telefon, først et på engelsk, og så et på norsk. Hva med pensjon? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Til helvete med døgnrytme. Ikke bra. Har eksamen om en ukes tid. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Da er det selvfølgelig fast ansettelse det er snakk om? Har nå bare et par måneder igjen før studentlivet begynner.. Du skulle sagt ifra før Skurupu! Kan jeg skyte inn, og spørre hva du skal studere? Long time, no speak. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Høres ut som en drøm. Ja, jeg koser meg noe voldsomt her nede. Snart vært her ett år, og skal fornye kontrakten min med et år til. Har ingen planer om å reise hjem med det første. Rett og slett den beste avgjørelsen jeg har gjort i mitt liv. Elsker både landet og jobben. Det er et veldig stort skandinavisk miljø her. Hva er gjennomsnittsalderen? Hvordan er generelt din vennesituasjon der nede? Og vel, jentesituasjonen? Hvor lang oppsigelsestid? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Fast annsettelse, ja. Kontrakt på ett-og-ett år. Du underskriver kontrakt mens du fortsatt er i norge. Intervjuet foregår over telefon, først et på engelsk, og så et på norsk.Hva med pensjon?Du tjener ikke pensjonspoeng der nede, så vidt jeg vet. Det er en liten bakdel (for meg), med mindre en ikke har tenkt seg tilbake til Norge igjen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Da er det selvfølgelig fast ansettelse det er snakk om? Har nå bare et par måneder igjen før studentlivet begynner.. Du skulle sagt ifra før Skurupu! Kan jeg skyte inn, og spørre hva du skal studere? Long time, no speak. Ja det var lenge siden. Valget står mellom Oslo, Gjøvik og Halden. IT eller grafisk design. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hadde jeg ikke hatt barn så skulle jeg søkt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Fondsparing kan være et fint alternativ. Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå