ilpostino Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars jeg har ikke drukket alkohol siden august ifjor. har ikke spist heller for den saks skyld. morsomt på sykehus gitt...... 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Delvis skrev (6 timer siden): Ser fristende ut den. Har kuttet ut alt som heter alkohol jeg, har ikke rørt en dråpe siden før jul. Tenker at en gang må man nesten ta det valget da, det har blitt mye oppigjennom åra. Får se hvor lenge det holder. Det hjelper bra på formen hvertfall 🙂 Ja veldig god også ja best og hvile levra litt også da Ja tviler ikke på det 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars ilpostino skrev (5 timer siden): jeg har ikke drukket alkohol siden august ifjor. har ikke spist heller for den saks skyld. morsomt på sykehus gitt...... Uff det høres helt grusomt ut å ikke kunne få spise mat! Farfaren min fikk ikke spise de siste 4,5 mnd han levde pga svulst i magen. Han var så trist og lei seg, og ønsket bare å kunne få spise omtrent hva som helst. Det fikk han aldri, og jeg har ofte tenkt at det å ikke kunne spise må være noe av det værste man kan oppleve. Jeg er selv utrolig glad i mat. I hinduismen sidestiller de gastronomisk nytelse med seksuell nytelse og mener at store deler av vår fysiske tilstedeværelse/bevissthet befinner seg i tungen og munnen. God bedring til deg og håper du snart kan få spise et drømmemåltid med det aller beste du vet 🍀🤞😊 3 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Prøver her siden det ikke er verd en egen tråd. Jeg har greid å fylle både mik, høytaler og ladekontakten på min Iphone med maskinfett... Hvordan får jeg det vekk? Bremserens er nok ingen vinner her. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Nesten så jeg hadde vurdert å kjørt det på innboforsikringa. Snakker vi veldig ny telefon? Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Kan det nytte? Da trenger jeg hvertfall hjelp for å unngå umiddelbart avslag. Den nærmer seg vel et år og fungerer ellers som vanlig. Ny tlf er egentlig noe av det verste jeg vet, så hadde håpt jeg kunne redde den Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Jeg vedder en is på at blå isotropanol funker. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars (endret) Tenkte også isopropanol. Men så lurer jeg på hva som skjer med høyttalerelement og mikrofon hvis du dynker i teknisk sprit. Endret 29. mars av Sydvest Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars (endret) Valmeth skrev (1 time siden): Kan det nytte? Da trenger jeg hvertfall hjelp for å unngå umiddelbart avslag. Den nærmer seg vel et år og fungerer ellers som vanlig. Innboforsikring er jo en slags idiotforsikring. Brukes hvis du ramponerer tingene dine i huset. Brukte det selv når jeg var student og mistet telefonen i gulvet sånn at av/på-knappen ble deformert og telefonen havnet i reboot loop. I første omgang må du finne ut om du har så høy egenandel på innboforsikringen at det er smartere å kjøpe ny.. Endret 29. mars av Sydvest Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Isopropanol selvfølgelig, hjertelig! Fikk pirket ut så mye jeg turte og blåste litt, så tok den lading. Høytaler og mikrofon har visst også klart seg så den slapp med skrekken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Isopropanol er noe av det beste rengjøringsverkøyet jeg eier, kan brukes til hva som helst. Brukte vel opp min beholdning etter vi vasket ut av leiligheten i fjor. Skal levere leiebil i dag, kjedelig å gå fra 2023 til 2013, har skjedd litt på den tiden på bilfronten 😛 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Slike nettsider altså.. Peak-internett er vel alt jeg har å si The Big Bob List Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Å dra på bar alene er skikkelig "hit or miss" Noen ganger møter man på bekjente eller kommer i prat med andre og har det skikkelig hyggelig, andre ganger klarer man ikke starte samtale med noen og drar hjem med en følelse av at man like gjerne kunne tatt ølen i stua isteden. Jeg tror jeg skal ta med meg en bok neste gang slik at jeg iværtfall har noe å lese på hvis jeg ikke får i gang noe med noen. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august https://www.dagens.no/underholdning/legendarisk-rocke-band-legger-opp 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Bronse i OL bryting for kvinner, det er så sykt! For en dag! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august Deechon skrev (På 8.7.2024 den 4:35 AM): Å dra på bar alene er skikkelig "hit or miss" Noen ganger møter man på bekjente eller kommer i prat med andre og har det skikkelig hyggelig, andre ganger klarer man ikke starte samtale med noen og drar hjem med en følelse av at man like gjerne kunne tatt ølen i stua isteden. Jeg tror jeg skal ta med meg en bok neste gang slik at jeg iværtfall har noe å lese på hvis jeg ikke får i gang noe med noen. Selv har jeg en stampub, ikke så hit or miss å gå der siden jeg nesten alltid treffer folk jeg kjenner 😊 Men ja sånn ellers er det veldig hit or miss. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august Er i Rotterdam på langhelg. Fin by2. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august 21 hours ago, ilpostino said: Er i Rotterdam på langhelg. Fin by2. Synd dere tapte Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Tsk. Vi bare gir dere litt falsk trygghet.🫣🫣 2 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Fra hvor kan jeg kjøpe den beste (og verste!) Vuvuzela? Ja, jeg mener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå