Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 eller Cave, Suicide Squad, Tarzan, Nerve, Jason Burn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Var det ikke The Witch de skrøt av her. Har anskaffet den, men ikke fått sett den enda. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 fuck off Lars.Jeg later som om jeg ikke så den.han er visstnok fortsatt i Nord i militæret. men ble vel for ødelagt etter bruddet. jeg var ikke særlig snill. ikke så stolt av det nei, men det får væreIngen brudd er "snille". Trøst deg med det. Om du ikke hadde blitt litt ødelagt så hadde det ikke vært et seriøst forhold, eller så hadde du vært en psykopat. Det blir bedre. Det tar bare tid.(se... Jeg kan være seriøs også.) Ikke når man ser mellom linjene hos deg. Indirekte ufin er du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Ikke når man ser mellom linjene hos deg. Indirekte ufin er du Hva kan jeg si? PErverse folk ser hva de vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ikke når man ser mellom linjene hos deg. Indirekte ufin er du Hva kan jeg si? PErverse folk ser hva de vil. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 https://www.facebook.com/melvinsarmy/videos/10153980879800939/ Hva i hælvete heter den sangen den basslinja er tatt fra? JEg er helt blank og har hørt den en million ganger før. Fant det ut! hvilken sang var det? umulig å høre på to toner Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 dere er faen meg gærne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 (endret) dere er faen meg gærne.I take offense to that. Jeg fikk akkurat et brev fra DPS om atat overlegen hadde vurdert at jeg ikke trengte hjelp fra spesialhelsetjenesten. Ikke at jeg har møtt han eller noe da. Endret 2. september 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) blitt henvist dit sjøl ass(spesialist). natta folks, ny dag i morgen. måtte det bli en solskinnsdaaaaag Endret 2. september 2016 av Emily1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 fuck off Lars.Jeg later som om jeg ikke så den.han er visstnok fortsatt i Nord i militæret. men ble vel for ødelagt etter bruddet. jeg var ikke særlig snill. ikke så stolt av det nei, men det får væreIngen brudd er "snille". Trøst deg med det. Om du ikke hadde blitt litt ødelagt så hadde det ikke vært et seriøst forhold, eller så hadde du vært en psykopat. Det blir bedre. Det tar bare tid.(se... Jeg kan være seriøs også.) Så slem ho Emily1 er i dag da. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 ... og forlat oss vår skyld. måtte Gud tilgi mine synder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Jeg logger av forumet nå. Snakkes når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 ikke meningen å virke frekk ellerno altså. tror man har en tendens til å virke sur på chat- format når man egentlig bare kødder irl. får slenge på noen smileys her og der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 https://www.facebook.com/melvinsarmy/videos/10153980879800939/ Hva i hælvete heter den sangen den basslinja er tatt fra? JEg er helt blank og har hørt den en million ganger før. Fant det ut! hvilken sang var det? umulig å høre på to toner https://www.youtube.com/watch?v=cDjnB_61k58 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Melvins er hinsides! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Fan så stille det er her i kveld Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 shit, hater exen meg så hardt. nekter å prate med meg uansett hva. Livslærdom: Ikkje snakk med eksen. Det hjelper ikkje. Ta den tida som trengs for å lege sår, så er det eigentleg smooth sailing derfrå. Høyr på denne i mellomtida Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Snakke med ekser funker bra det. Akkurat spilt og skypet med en eks i noen timer, så. Huhei. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Snakke med ekser funker bra det. Akkurat spilt og skypet med en eks i noen timer, så. Huhei. Så lenge ho vinner, da går det greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Modern har en hane som nabo og når den sier kykkeliky 30-40 ganger så er det game over mht søvn......trodde ikke det var lov å ha en hane i tettbygde strøk , at man måtte bo på bondegård ? Endret 3. september 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå