Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis: Har tenkt på det, men vet ikke hvor mye det vil koste. Måtte vel leaset da isåfall. Men blir trekker det ikke strømregningen veldig opp? Må jo lades en del hjemme.

Jeg jobber jo som teknisk klargjører av nye VW, så jeg leverer ut El-Golfer daglig i Oslo. Er veldig fine biler, liker de veldig godt. Men rekkevidden er ikke mer enn ca 175 fulladet.. Skal forhøre meg litt på jobben angående dette, hvis du mener alt er billigere med slike biler.

Synes alt ligger til rette for å droppe bil, da. All denne "frihetskjøringen" er egentlig bare bortkastet. Kjøre ned på butikken for å handle, kjøre hjem igjen, kjøre til en kompis, kjøre hit og kjøre dit.

Når jeg jobbet i oslo leste jeg masse bøker på vei til og fra jobb iløpet av 2-3 år.

Joa sant det, hadde nok fort vent meg til det. Var nettopp på butikken, gående, for å se hvordan det var. Ingen problem det, ca 8-10 min å gå en vei og litt tungt med et par tunge poser på vei hjem men det er jo bare god trening.

Har også bussholdeplass rett ved meg, og rett ved jobben. Og går jo busser overalt her i Oslo/Akershus.

Lenke til kommentar

Når det er i Oslo området, kan du even vurdere hydrogenbil. El bil det også, men som drives av hydrogentank med rundt 500 rekkevidde.

Det er noen stasjoner i området der, og fler kommer snart. Hydrogen er fremtidens bil

Skeptisk. Tror det må bli elbil isåfall, siden jeg jobber for VW og kan kanskje få no godt tilbud gjennom jobben. Kan kanskje lade på jobb også, da vi har 5-6 ladestasjoner. :)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg først og fremst en god kone og kjøpe et stort fint hus sammen. Også en bil hver; en stilig sedan og en praktisk stv. ;) Også barn og sånt blir det nok også om noen år. Men jeg er 26 og dama bare 24 så vi stresser ikke med slikt.

Lenke til kommentar

Kg treff i kveld alle sammen bli med :D

Jeg tror du er på feil forum.

dang. får arrangere diskusjonstreff en gang da. forumtreff er morsomme ^^

De har hatt treff her også, men en stund siden jeg så det. Var "hardware" treff iallfall.

Lenke til kommentar

Kg treff i kveld alle sammen bli med :D

Jeg tror du er på feil forum.

dang. får arrangere diskusjonstreff en gang da. forumtreff er morsomme ^^

De har hatt treff her også, men en stund siden jeg så det. Var "hardware" treff iallfall.

nice. alltid kult å møte masse interessante mennesker :D jeg kan sikkert arrangere noe i april/mai måned for diskusjonsfolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...