Ovidia2 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Abandoned Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Those where the times..... Igjen flott formidlet:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Flott nostalgisk stemning , det ser ut som om det er en stund siden stedet ble forlatt . Forlatt men ikke glemt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Kanskje litt mye til venstre som ikke gir så mye til bildet så jeg ville vurdert en halvering der. Men jeg ser jo at det gjør noe med formatet som blir vanskelig å kompensere for med mer beskjæring oppe og/eller nede så da får det vel bare stå som en liten tanke uten noen bastant påstand. Når man ser disse rokokkostolene så kan man kanskje på norsk snakke om nostalgi for ikke ofte finner man slikt i moderne møbelforretninger. Roar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Synes du har greid å skape den rette stemningen. Hva som er historikken får vi vel aldri vite, men det pirrer nysgjerrigheten. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Tusen takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger! Ja Roar det du sier kan være en bra tanke. Men jeg ville forsterke eller få frem noe av det litt hemmelighetsfulle i bildet.. at man bare ser litt av motivet .. MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg