DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hei! Jeg holder på med et skoleprosjekt som handler om flyselskap, og setter veldig stor pris på at dere tar dere tid til å svare på denne spørreundersøkelsen. Tar cirka 2 - 3 min. Tusen hjertlig takk på forhånd! :-) https://www.onlineundersokelse.com/s/f081ca3 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Er det din mening at enten er man student eller så jobber man? Ingen andre svar er mulig! Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Er det din mening at enten er man student eller så jobber man? Ingen andre svar er mulig! Det er mer rettet mot studenter eller folk i jobb, som hjelper meg med oppgaven. Takk. :-) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Beklager å si det, men dette var en ganske uproff unedersøkelse. Du har ikke tenkt godt nok gjennom hvilke svaralternativer du gir folk, og du har heller ikke definert eller differensiert dem skikkelig. Hva mener du f.eks med "kvalitet"? Mht spørsmål nr 20 så forstår jeg ikke hva det er du spør etter, så for meg blir det et spørsmål som gjør at jeg mister interessen til å fylle ut resten, og dermed bare detter av det hele. Det er ikke meningen å være slem her - bare å gi deg konstruktiv kritikk. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) I tillegg bør du kvantifisere antallet heller enn sjelden, ofte, etc. Endret 30. mai 2015 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Beklager å si det, men dette var en ganske uproff unedersøkelse. Du har ikke tenkt godt nok gjennom hvilke svaralternativer du gir folk, og du har heller ikke definert eller differensiert dem skikkelig. Hva mener du f.eks med "kvalitet"? Mht spørsmål nr 20 så forstår jeg ikke hva det er du spør etter, så for meg blir det et spørsmål som gjør at jeg mister interessen til å fylle ut resten, og dermed bare detter av det hele. Det er ikke meningen å være slem her - bare å gi deg konstruktiv kritikk. Bra du sier ifra! Jeg snakket med de som var med på å lage spørsmålene og ser nå at det kan være litt vanskelig å forstå det. Med kvalitet mener vi om krav og forventninger som blir tilfredstilt. (ser at det blir litt dumt). Får ikke gjort så mye da det er en del som har svart allerede og blir da feil å rette på det nå :/ .. Beklager Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Done diddly doo! :-) 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er mer rettet mot studenter eller folk i jobb, som hjelper meg med oppgaven. Greit at du ikke vil ha hjelp fra f.eks. selvstendige, men da gikk det vel an å opplyse om det? Er det enda flere befolkningsgrupper du ikke er interessert i å få hjelp fra, kanskje? Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) s Endret 30. mai 2015 av TheyStoleMyName Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Det er mer rettet mot studenter eller folk i jobb, som hjelper meg med oppgaven. Greit at du ikke vil ha hjelp fra f.eks. selvstendige, men da gikk det vel an å opplyse om det? Er det enda flere befolkningsgrupper du ikke er interessert i å få hjelp fra, kanskje? Selvstendige (Næringsdrivende) går ikke det inn på fulltids? Beklager hvis det ble feil utlyst altså. Tenkte at selvstendige er som "fulltidsansatt". Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Tenkte at selvstendige er som "fulltidsansatt". Det karakteristiske for selvstendige er nettopp at de IKKE er ansatt. Mye ved denne skjeve undersøkelsen virker lite gjennomtenkt. Dessverre. Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Tenkte at selvstendige er som "fulltidsansatt". Det karakteristiske for selvstendige er nettopp at de IKKE er ansatt. Mye ved denne skjeve undersøkelsen virker lite gjennomtenkt. Dessverre. Det er sikkert riktig det du sier.. Men i denne oppgaven spiller det ikke så stor rolle om man er selvstendig næringsdriver (Det er så å si akkurat som fulltidsansatt i sitt eget selskap som daglig leder etc.) da vi ikke får noe ut av om folk er selvstendige eller ikke. Så lenge vi får vite om de er student eller om de jobber. Men igjen, beklager og jeg innser at det kan tolkes feil. :-) Endret 30. mai 2015 av DetSomSkjerErDetSomSkjer Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Alltid pre-test undersøkelser, ellers er den ikke valid. Spør en smart kar i klassen din om å kritisere den. Eksempelvis har ikke 15-åringer lov å svare på oppgaven, ser jeg. Endret 30. mai 2015 av Toppris Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Tusen takk til alle som har giddet å svart på spørreundersøkelsen og de som har kritisert den for at jeg kan rette opp i feil eller tenke over det til neste gang. Håper det er flere som ønsker å hjelpe meg og ta spørreundersøkelsen. Tusen takk igjen! Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Bump? Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 BUMP! Takk! Lenke til kommentar
DetSomSkjerErDetSomSkjer Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 bump Lenke til kommentar
ddaf Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Hei, har eksamen i kommunikasjon for ledere og organisasjoner. Vi lagde en spørreundersøkelse som tar maks 2 min å fullføre, undersøkelsen er anonym. Setter pris på hjelpen? Link til undersøkelse: https://no.surveymonkey.com/r/DRRLJFH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå