gorg Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde samme problemet før jeg installerte windows på nytt... Vet ikke hva det er ??? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva ligger cpu-tempen på? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 rundt 60C.. Men det er i Sandra, så den er vel litt mindre Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ser i signaturen din at du kjører en XP2400 på 2400 MHz... er ikke det litt sykt mye for en XP2400? Prøv å klokke tilbake til originalfrekven, så beveger du deg sakte oppover igjen. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ja, det er ofte CPU temp som er problemet. Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Min CPU temp ligger på 67-70 grader ved 100% load. (Kjører SETI@home i bakgrunnen). Har en Glacialtecg Igloo Silent Breeze 462II kjøler på CPU'en. Og et Lian Li PC60USB midikabinett med luftfilter foran. Ved å ta vekk filteret kan jeg senke temp'en. Og siden jeg har en kjøler som er beregnet for å lage lite støy, fremfor å kjøle sinnsykt, så er tempen relativt høy. Vel, uansett, cluet mitt er at maskinen min restarter seg aldri av seg selv. Til tross for ganske høy temp. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eller for lav spenning på 12V-railen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Klokke ned til 2.3GHz og se om du får problemer da.... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ja.. nå har den gått ei stund uten å restarte.. Bør kanskje kjøpe ny kjøler?? Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå