Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Synnes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Nydelige landskapsbilder som begge passer i panoramaformat. Fint komponert med fint lys og fin fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Nydelige landskapsbilder som begge passer i panoramaformat. Fint komponert med fint lys og fin fargepalett. Mvh Alec Tusen takk Alec! De var regn når vi gikk, men det ble en superflott tur med sol og fugleliv! Så både gjøk og havørn. Til og med hjort, men det var fra bilen på veg hjem i elvetida på kvelden. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Vakker og vidstrakt. Synes valgte format var svært passende her : ) mvh IngvaldN Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Flott sted og fint bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Vakker og vidstrakt. Synes valgte format var svært passende her : ) mvh IngvaldN Tusen takk for positiv og hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Flott sted og fint bilde Hei Elisabeth! Ja dette er et veldig flott sted, vi reiser ofte hit ut og går tur. Hyggelig at du stakk innom med en kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Joda, flott foreviget landskapsbilde ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Joda, flott foreviget landskapsbilde ! Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar! Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Motivet passer ypperlig i det lave formatet, og det inneholder mange gode detaljer. (En liten bråstopp mot den nærmeste knausen i nedre venstre hjørne - alle detaljer i et landskapsbilde skal være (syl)skarpt gjengitt). Fint! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Flott utsnitt og komp i panoramaformat på begge versjoner. Kanskje kunne bebyggelsen i begge versjoner - ja, hele bildet for den saks skyld tåle minst et klikk til for å skjerpes opp. Men det er nok "husan" som trenger det mest. Men slikt må prøves ut og det overlater jeg til author. Litt av en natur du har og kan bare forsyne deg av og putte inn i kamera etter eget forgodtbefinnende. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Flott utsnitt og komp i panoramaformat på begge versjoner. Kanskje kunne bebyggelsen i begge versjoner - ja, hele bildet for den saks skyld tåle minst et klikk til for å skjerpes opp. Men det er nok "husan" som trenger det mest. Men slikt må prøves ut og det overlater jeg til author. Litt av en natur du har og kan bare forsyne deg av og putte inn i kamera etter eget forgodtbefinnende. Roar Ja, jeg er veldig heldig! Det er utrolig fint her ute på øyene, men også vannvittig villt og vakkert i fjellene og fjordene innover i landet. Og så har jeg en kropp jeg kan bruke til å komme meg rundt omkring i terrenget med, det setter jeg stor pris på. Ja, og så har vi jo fine Ålesund, der er mye fint å ta bilde av der også. Blir ikke hobbylaus med det første! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg