Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelige landskapsbilder som begge passer i panoramaformat. Fint komponert med fint lys og fin fargepalett.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelige landskapsbilder som begge passer i panoramaformat. Fint komponert med fint lys og fin fargepalett.

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! De var regn når vi gikk, men det ble en superflott tur med sol og fugleliv! Så både gjøk og havørn. Til og med hjort, men det var fra bilen på veg hjem i elvetida på kvelden.

Lenke til kommentar

Flott utsnitt og komp i panoramaformat på begge versjoner.

Kanskje kunne bebyggelsen i begge versjoner - ja, hele bildet for den saks skyld tåle minst et klikk til for å skjerpes opp. Men det er nok "husan" som trenger det mest.

Men slikt må prøves ut og det overlater jeg til author.

Litt av en natur du har og kan bare forsyne deg av og putte inn i kamera etter eget forgodtbefinnende.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott utsnitt og komp i panoramaformat på begge versjoner.

Kanskje kunne bebyggelsen i begge versjoner - ja, hele bildet for den saks skyld tåle minst et klikk til for å skjerpes opp. Men det er nok "husan" som trenger det mest.

Men slikt må prøves ut og det overlater jeg til author.

Litt av en natur du har og kan bare forsyne deg av og putte inn i kamera etter eget forgodtbefinnende.

Roar

Ja, jeg er veldig heldig! :)   Det er utrolig fint her ute på øyene, men også vannvittig villt og vakkert i fjellene og fjordene innover i landet.  Og så har jeg en kropp jeg kan bruke til å komme meg rundt omkring i terrenget med, det setter jeg stor pris på. Ja, og så har vi jo fine Ålesund, der er mye fint å ta bilde av der også.  Blir ikke hobbylaus med det første! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...