Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at Jack Tretton gikk av. Han var fantastisk på scenen, men ser jo ut som det gir rom for å bli buddies med Spencer. 

De var nok buddies fra før. Mennesker som jobber for et firma her og et firma der hater gjerne ikke alle som jobber for "motstandernes" firma selv om fanboysene gjør det.

Lenke til kommentar

At det er feil, eller at Kotaku har rett?

Uansett føler jeg Kotaku har tapt seg så jævlig de siste åra, men sida har noen ganger noen gode artikler og. Prøver ihvertfall å holde meg unna å lese artiklene deres nå under E3 merker jeg. Merker det er noe ofte click-bait overskrifter der den siste tiden iforhold til tidligere. 

Lenke til kommentar

Kotaku har blitt veldig click-bait, men de er ikke de verste. Polygon som var en side jeg gledet meg stort over når den kom er blitt helt tragisk. Spill verdens VG. Syns IGN også har tapt seg veldig, utrolig mye om tv serier og film der, og lite spill. Eurogamer er fortsatt helt ok, gode anmeldelser. Kanskje jeg bare er blitt kynisk til media. 

Lenke til kommentar

At det er feil, eller at Kotaku har rett?

Uansett føler jeg Kotaku har tapt seg så jævlig de siste åra, men sida har noen ganger noen gode artikler og. Prøver ihvertfall å holde meg unna å lese artiklene deres nå under E3 merker jeg. Merker det er noe ofte click-bait overskrifter der den siste tiden iforhold til tidligere. 

Nja, de sier ikke at Dishonored, der tar Kotaku feil, men jeg er 99% sikker på at det er Dishonored, det har blitt ryktet en stund, og det er tross alt Arkane Studios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...