maanemann Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) For Honor, første runner up til best of E3 pc award hos ign.com . Likevel svært få spillmedier som snakker spillet.... (?) LevelUp hos VGTV.no har ikke nevnt det en gang i sin E3 video dekning.... http://www.ign.com/articles/2015/06/16/igns-best-of-e3-2015-awards?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=PC&utm_content=1&utm_campaign=Spotlight Endret 21. juni 2015 av maanemann Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Burde vært flere som snakker om det, for det så rimelig kult ut. Et av de beste nye spillene (ny IP) fra E3, bak Horizon Zero Dawn, men foran Unraveled. Det er mine personlige topp 3 nye IP. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Burde vært flere som snakker om det, for det så rimelig kult ut. Et av de beste nye spillene (ny IP) fra E3, bak Horizon Zero Dawn, men foran Unraveled. Det er mine personlige topp 3 nye IP. Godt poeng det. Usikker på hvilket av de 2 som er best, men Horizon Zero Dawn så også bra ut ja. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Synes faktisk Firewatch var noe av det bedre på årets E3, selv om de ikke annonserte noe nytt nå. Spennende grafikk i cel-shading, og det virker som de har fokusert mye på en troverdig og flytende dialog. Deilig at ikke alle spill er sånn at man må redde verden hele tiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Haha, Kyle Bossman sin store E3-reportasje er ute. Ikke sett hele, men jeg flirte godt av Guitar Hero Live-delen rundt 6:15 av. Får ærlig talt E3 til å virke veldig tragisk ut. EDIT: Sorry, diskusjon liker ikke GT-linker ser det ut som. Endret 24. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Var mye bra på E3 i år! Microsoft og Sony hadde mye interessant, mens Nintendo ble litt kjedelig for min del. Her er noen oppsummeringsvideoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå