Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Men uansett hvilket selskap som hadde den beste konferansen, så er det en ting jeg er 110% sikker på, og det er at dette har vært det beste E3 jeg kan huske på mange år. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Absolutt. Lager en liste nå over hva jeg skal ha fremover, og den listen holder på og bli farlig lang. Jeg har nærmest ikke kjøpt spill på over ett år, men nå kom endelig den gleden tilbake. Så bra E3. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Men uansett hvilket selskap som hadde den beste konferansen, så er det en ting jeg er 110% sikker på, og det er at dette har vært det beste E3 jeg kan huske på mange år. Og vi har ennå PC Gaming igjen i natt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Er tilbøyelig til å si meg enig med deg i det. Og det hadde absolutt ingenting med Nier annonseringen å gjøre. Hehe, det hadde ikke noe med det å gjøre, nei Deilig når man får en sånn overraskelse slengt på deg. Litt kjedelig når ting lekker på forhånd og man vet hva de skal vise. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Frykte PC Gaming konferansen kommer til å bli ganske daffe greier dessverre, men en for håpe på det beste Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal ikke Obsidian være der? Leste noe om en Pillars of Eternity expansion. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Star Ocean, Nier 2, mer FFVII, Kingdom Hearts 3 gameplay, Deus Ex Mankind Divided, Just Cause 3 dato og mer. Er nok beste tredjepartkonferansen jeg har sett, tett fulgt av Bethesda og EA! Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Tja, blir nok litt om Windows 10 og hvordan det funker med integreringen mellom det og Xbox One. Så blir det også litt om DirectX 12 og hvordan det gir bedre spillytelse osv. Endret 16. juni 2015 av Allostasis Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skal ikke Obsidian være der? Leste noe om en Pillars of Eternity expansion. Tror det er for tidlig, men vi får se. Håper på noen store overraskelser. Har likt E3 i år ganske mye, men det har strengt tatt ikke vært så mange overraskelser. Vi fikk jo vite det meste i god tid før E3, så det meste vi har sett er bare bekreftelse på noe vi allerede visste ville dukke opp. (men hvor er Call of Duty i år? Er ikke spesielt fan, men merkelig at vi ikke har sett noe?) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Call of Duty var på Sony sin konferanse. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Gledet meg mest til PC-konferansen idag, blir spennende å se. Bare Hitman som har vært interessant for meg idag. Nintendo var jo helt patetisk svake, men hadde ingen forhåpninger overhodet så ble ikke akkurat skuffet over dem. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tamoor Hussain of Gamespot: Beyond Good and Evil 2 has been abandoned Ikke overraskende, men synd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det blir en bra høst i år også, er en del spill som kommer som blir å kjøpe etter hvert som de kommer. Med Fallout 4, Anno 2205, Forza 6, Just Cause 3, Hitman, Toy Soldiers War Chest, og Rainbow Six Siege så blir det nok å spille Så kommer jo det snadret som også kommer i løpet av vinter/vår neste år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Satser på at Gabe overrasker alle, kaster seg på scenen under PC-konferansen mens et eller annet selskap skal annonsere et spill og vifter med en plakat; "HL3 on Steam, now!"Skjer garantert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Når er pc konferansen og hvor blir den sendt? Den er ikke listet opp i ign sin kalender Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Klokken 02:00 i natt. Kan sikkert se den på twitch. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 PC stream via Twitch http://www.twitch.tv/pcgamer Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Satser på at Gabe overrasker alle, kaster seg på scenen under PC-konferansen mens et eller annet selskap skal annonsere et spill og vifter med en plakat; "HL3 on Steam, now!" Skjer garantert. Om det skjer kommer jeg nok til å vekke halve nabolaget i glede. Men tror ikke det er mye å hype seg opp for nei. Siden du ikke har vært innom min profil idag, så tror jeg du var klar over det... Det er stygt å lyve vet du vel. Det var et snilt menneske som ønskte å spare meg litt tid som sendte meg en liten headsup på hvem du var 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Call of Duty var på Sony sin konferanse. Ah, takk. Så ikke den konferansen. Bare rart det ikke var på noen av de andre? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hvorfor? Den nye dealen med tidlig DLC og den driten der er jo med Sony nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå