Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Star Ocean ser lekkert ut. Enda et spill å glede seg til. Nesten sprøtt å innrømme at jeg er glad det ikke kommer i år. Er jo så forbannet mye som kommer i høst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nice, Deus Ex. Det her blir bra! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Nesten sprøtt å innrømme at jeg er glad det ikke kommer i år. Er jo så forbannet mye som kommer i høst. Ja, og det er godt å se at det endelig kommer jrpgs til den nye generasjonen. Nå Deus Ex Endret 16. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Og der var Deus Ex, ja. Vekk meg når det er over. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er ikke teit i det hele tatt. Å mene man må avslutte en serie fordi serien får innflytelse fra andre, uavhengig om man er i stand til å videreføre på en bra måte eller ikke, dét er teit det. Diskusjonen mellom deg og Akrabra har jeg ikke kommentert på. Jeg kommenterer at vi har tatt poenget ditt for en side siden, du trenger ikke å skape dårlig stemning for å understreke et teit poeng som hvem som helst allerede ville ha forstått. Men det er ikke et teit poeng. Jeg skaper ikke dårlig stemning, må få lov til å si imot noe som åpenbart er ment som provokasjon. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Deus Ex kommer til å bli så bra! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jepp, gleder meg stort. Og det slippes tidlig i 2016. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Har tro på Mankind Divided. Endret 16. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har tro på Mankind Divided. Ser ikke bort fra at det blir Fanbase Divided. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Hahaha. Tokyo RPG Factory er et latterlig navn for et studio. Håper spillet blir bra da. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hahahaha, lær deg bedre engelskuttalelse da stakkars mann. Forstår bare halvparten av hva han sier. "Final Fancy" Rofl. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg har full troen på Deus Ex hadde vært greit om de viste oss litt skikkelig gameplay da. Men det er ikke et teit poeng. Jeg skaper ikke dårlig stemning, må få lov til å si imot noe som åpenbart er ment som provokasjon. Colin. Ja, og du fikk frem poenget ditt for 3 sider siden. Det er forøvri ikke nødvendigvis en provokasjon hver gang noen mener noe annet en deg rundt MS eksklusive spill. Jeg var dog ikke klar over at det var den berømte tallgutten med nytt navn jeg diskuterte med, så jeg gir meg vertfall her, basert på tidligere ærfaringer med å prøve å diskutere med deg Ha en ellers topp E3! 3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Helt ekstremt bra lineup fra Square-Enix i år. Ikke rart de gikk for en egen pressekonferanse. Vil faktisk våge å påstå at de godt overgikk EA og Ubisoft i år. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Square Enix gjorde rent fat i år ja fantastisk konferanse ! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Iforhold til hva de viste er de milevis over EA og Ubisoft. Mye snadder her, spesielt Deus Ex og Kingdom Hearts 3. Men Nier har jeg faktisk ikke hørt om. Bestilte det nettopp til PS3, virker interessant. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hahaha. Tokyo RPG Factory er et latterlig navn for et studio. Håper spillet blir bra da. Vi snakker et studio fra Square Enix som er dedikert RPGer. Tror ikke vi har noe å frykte akkurat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Helt ekstremt bra lineup fra Square-Enix i år. Ikke rart de gikk for en egen pressekonferanse. Vil faktisk våge å påstå at de godt overgikk EA og Ubisoft i år. Lett. Tror nesten dette var min favorittkonferanse. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Er tilbøyelig til å si meg enig med deg i det. Og det hadde absolutt ingenting med Nier annonseringen å gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Square-Enix gjorde det bra i år ja! Kanskje det beste av tredjepartsselskapene. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Men det er ikke et teit poeng. Jeg skaper ikke dårlig stemning, må få lov til å si imot noe som åpenbart er ment som provokasjon. Colin. Ja, og du fikk frem poenget ditt for 3 sider siden. Det er forøvri ikke nødvendigvis en provokasjon hver gang noen mener noe annet en deg rundt MS eksklusive spill. Jeg var dog ikke klar over at det var den berømte tallgutten med nytt navn jeg diskuterte med, så jeg gir meg vertfall her, basert på tidligere ærfaringer med å prøve å diskutere med deg Ha en ellers topp E3! Det var derfor jeg ønsket å få frem hva eksakt han mente med det og fremheve at det er helt tullete å automatisk avslutte en serie fordi den går over til et nytt studio. Det er ingenting som skulle tilsi at Halo er et mer melkeprodukt enn andre store serier. Ikke bare det, men man har fått bevis på at det nye studioet kan levere i form av Halo 4... Så kommentaren, eller spørsmålet, faller på sin egen urimelighet. Siden du ikke har vært innom min profil idag, så tror jeg du var klar over det... Det er stygt å lyve vet du vel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå