Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke teit i det hele tatt. Å mene man må avslutte en serie fordi serien får innflytelse fra andre, uavhengig om man er i stand til å videreføre på en bra måte eller ikke, dét er teit det. :)

Diskusjonen mellom deg og Akrabra har jeg ikke kommentert på. Jeg kommenterer at vi har tatt poenget ditt for en side siden, du trenger ikke å skape dårlig stemning for å understreke et teit poeng som hvem som helst allerede ville ha forstått.

Men det er ikke et teit poeng. :) 

Jeg skaper ikke dårlig stemning, må få lov til å si imot noe som åpenbart er ment som provokasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har full troen på Deus Ex :D  hadde vært greit om de viste oss litt skikkelig gameplay da.

Jeg skaper ikke dårlig stemning, må få lov til å si imot noe som åpenbart er ment som provokasjon.

Colin. Ja, og du fikk frem poenget ditt for 3 sider siden. Det er forøvri ikke nødvendigvis en provokasjon hver gang noen mener noe annet en deg rundt MS eksklusive spill. Jeg var dog ikke klar over at det var den berømte tallgutten med nytt navn jeg diskuterte med, så jeg gir meg vertfall her, basert på tidligere ærfaringer med å prøve å diskutere med deg :) Ha en ellers topp E3!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Colin. Ja, og du fikk frem poenget ditt for 3 sider siden. Det er forøvri ikke nødvendigvis en provokasjon hver gang noen mener noe annet en deg rundt MS eksklusive spill. Jeg var dog ikke klar over at det var den berømte tallgutten med nytt navn jeg diskuterte med, så jeg gir meg vertfall her, basert på tidligere ærfaringer med å prøve å diskutere med deg :) Ha en ellers topp E3!

Det var derfor jeg ønsket å få frem hva eksakt han mente med det og fremheve at det er helt tullete å automatisk avslutte en serie fordi den går over til et nytt studio. Det er ingenting som skulle tilsi at Halo er et mer melkeprodukt enn andre store serier. Ikke bare det, men man har fått bevis på at det nye studioet kan levere i form av Halo 4... Så kommentaren, eller spørsmålet, faller på sin egen urimelighet. 

Siden du ikke har vært innom min profil idag, så tror jeg du var klar over det... Det er stygt å lyve vet du vel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...