Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Trodde først det var Rune - han anmelderen fra VG til høyre der Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Der trodde jeg de trollet oss. Heldigvis viser de kingdom hearts 3 nå. HYPE! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 KH3! Edit: Eller ikke Joda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Darn it, not a double-cross, but a triple-cross >_< Det ser veldig bra ut da. Trodde først det var Rune - han anmelderen fra VG til høyre der Hahaha, ja når du sier det så xD Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Endelig! Det føltes godt, til og med gameplay! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Må si SE sin konferanse har vært bra. Hadde ingen forventninger til den. Tenkte egentlig å se den bare for Deus Ex. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Overraskende bra så langt ja. Ser den mest for Deus Ex. Human Revolution var jo absolutt fantastisk, så spent på hva de kan få til med Mankind Divided. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kingdom Hearts, hvorfor? Her har man enda et eksempel på et spill som har fått innflytelse fra et annet studio. Dette betyr så sykt mye... i negativ forstand... /s. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Det er greit nå colin. Vi har alle tatt det teite poenget ditt for lenge siden Endret 16. juni 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kingdom Hearts, hvorfor? Her har man enda et eksempel på et spill som har fått innflytelse fra et annet studio. Dette betyr så sykt mye... i negativ forstand... /s. Er du til og jatter igjen? Hva vil du at jeg skal si? Skal jeg gi meg for at du er fornøyd? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Er ikke fett uten gønnere, blod, gørr og masse død! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Spent på nye Star Ocean. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Aldri spilt et Star Ocean i det hele tatt, men har en kamerat som er gigafan. Han kommer sikkert til å sikle seg ihjel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Må si Square Enix virkelig har gjort en innsats for å reise seg fra asken etter mange år med underprestering. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kingdom Hearts, hvorfor? Her har man enda et eksempel på et spill som har fått innflytelse fra et annet studio. Dette betyr så sykt mye... i negativ forstand... /s. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er greit nå colin. Vi har alle tatt det teite poenget ditt for lenge siden Det er ikke teit i det hele tatt. Å mene man må avslutte en serie fordi serien får innflytelse fra andre, uavhengig om man er i stand til å videreføre på en bra måte eller ikke, dét er teit det. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Square Enix er helt klart på topp i år ja, dette var saker Endret 16. juni 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Star Ocean ser lekkert ut. Enda et spill å glede seg til. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er ikke teit i det hele tatt. Å mene man må avslutte en serie fordi serien får innflytelse fra andre, uavhengig om man er i stand til å videreføre på en bra måte eller ikke, dét er teit det. Diskusjonen mellom deg og Akrabra har jeg ikke kommentert på. Jeg kommenterer at vi har tatt poenget ditt for en side siden, du trenger ikke å skape dårlig stemning for å understreke et teit poeng som hvem som helst allerede ville ha forstått. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg har sagt meg ferdig med det for noen sider siden vi ser på Squeenix nå! Mye bra så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå