Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nytt Nier? Oh boy! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hey now. Platinum Games. Dette spillet ser lovende ut. Keiichi Okabe som composer er nesten nok alene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOY OH BOYOH BOY OH BOY OH BOY OH BOY *fangirl and fanboy screams* Endret 16. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hey now. Platinum Games. Dette spillet ser lovende ut. Keiichi Okabe som composer er nesten nok alene. Nytt Nier. Nå ble plutselig dette et av spillene jeg ser mest frem til av alt! Nier var så fantastisk, og dessverre oversett. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tilbakestående og Japse? Når du bruker sånne uttrykk så er det vanskelig for meg og ta deg seriøst. Tror vi ender diskusjonen her. Klarer heller ikke å ta deg seriøst når du lirer av deg strofer som "Halo, hvorfor?" 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nytt Nier? Oh boy! Har knapt hørt om Nier. Men er bra XBone blir bakoverkompatibel. Da får jeg se om jeg gidder kjøpe det til xB360. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tilbakestående og Japse? Når du bruker sånne uttrykk så er det vanskelig for meg og ta deg seriøst. Tror vi ender diskusjonen her. Klarer heller ikke å ta deg seriøst når du lirer av deg strofer som "Halo, hvorfor?" Det var et spørsmål. Du puttet menneskeheten tilbake 10 år med og bruke ord som burde være fjernet fra det Norske språket for lenge siden. Men det er over. La oss fokusere på Square Enix. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hey now. Platinum Games. Dette spillet ser lovende ut. Keiichi Okabe som composer er nesten nok alene. Nytt Nier. Nå ble plutselig dette et av spillene jeg ser mest frem til av alt! Nier var så fantastisk, og dessverre oversett. SHIT! Sorry FF7, Sorry The Last Guardian, Sorry Shenmue 3. DETTE var den beste nyheten jeg har hørt på årevis. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har knapt hørt om Nier. Men er bra XBone blir bakoverkompatibel. Da får jeg se om jeg gidder kjøpe det til xB360. Anbefales, men ikke forvent god grafikk. Alt annet er dog fantastisk, spesielt musikken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 spesielt musikken. Keiichi Okabe! :love: Jeg trodde aldri dett kom til å skje. Etter at Cavia ble nedlagt ga jeg opp håpet på mer Nier. Aldri vært mer glad for å ha tatt feil. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har knapt hørt om Nier. Men er bra XBone blir bakoverkompatibel. Da får jeg se om jeg gidder kjøpe det til xB360. Anbefales, men ikke forvent god grafikk. Alt annet er dog fantastisk, spesielt musikken. Forrige spillet jeg fullførte var Knights of Pen and Paper 2 på iPad. Grafikk driter jeg i, bare spillet er bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Keiichi Okabe! :love: Jeg trodde aldri dett kom til å skje. Etter at Cavia ble nedlagt ga jeg opp håpet på mer Nier. Aldri vært mer glad for å ha tatt feil. Jepp, dette kom helt ut av det blå. Fikk lyst til å fyre opp Nier igjen nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Litt stusselig at vi ikke får se noe mer. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Du vet det er mulig å redigere postene dine? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) KH3! Edit: Eller ikke Jepp, dette kom helt ut av det blå. Fikk lyst til å fyre opp Nier igjen nå. Samme her, men akkurat nå skal jeg slå meg til ro med soundtracket. ^^ Endret 16. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Du vet det er mulig å redigere postene dine? Dritkjedelig når man prøver å poste her og følge med på en konferanse samtidig. Sånn ellers gjør jeg det, dette er unntaket. Litt som i kamptråder på fotballdelen av forumet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå