Emils. Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Litt skuffende til nå, de når jo ikke de som har vært før til knærne engang. Gleder meg til Swtor sin oppdatering, men herregud hvor lite hype de ga sitt MMO. FIFA klarte de å hype en del kjente jeg, blir vanskelig å velge PES nå.. Du husker de hypet keeperne i fjor? Bare husk på det, så går det nok fort over. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Snart Mirror's Edge. Too. Much. Information... HVA??? Prøver du å si at du ikke vil ha den detaljerte rapporten, fullstendig med grafer, diagrammer og illustrasjoner? Joda, men... trengte du å filme hele prosessen... i 4k... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 For en ræva konferanse. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Mirrors Edge 1,5? Ser jo helt likt ut...hm...ikke imponert. Tja, er veldig spent på å lese hva folk syns om spillet når de har fått testet. Jeg liker utsende til ME. Elsket nummer én, så håper virkelig at det blir minst like bra. Når det er en totalt åpen verden er jeg faktisk litt usikker, men tiden vil vise. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Jeez... frister å bare hoppe i loppekassa.Jeg er ikke sikker på hva jeg forventet, men jeg forventet noe bedre enn dette i hvert fall. Endret 15. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Om dere ikke orker å vente... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Du husker de hypet keeperne i fjor? Bare husk på det, så går det nok fort over. Hehehe, det stemmer det. Ble litt bekymret når han sa at forsvaret fungerer mye bedre og at spillerne skal reagerer hurtig på kontringer - akkurat det er jo et av problemene med FIFA 15. Håper de får balansert det ordentlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 De klarer ikke å holde tiden heller. Star Wars skulle vært på for 15 min siden ifølge den første tiden man fikk opp. Ubrukelig selskap. Håper de går konkurs. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ahhhh, hun nevnte Time Trials. Nå kommer endeløse timer med å perfeksjonere veien fra start til mål i håp om å skrape av tidels sekunder på tiden og oppnå 3 stjerner i Time Trials i Mirror's Edge (1) friskt i minne. E3 stream nede hos dere? Nei, men har vært litt av og på til tider. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Du husker de hypet keeperne i fjor? Bare husk på det, så går det nok fort over. Hehehe, det stemmer det. Ble litt bekymret når han sa at forsvaret fungerer mye bedre og at spillerne skal reagerer hurtig på kontringer - akkurat det er jo et av problemene med FIFA 15. Håper de får balansert det ordentlig. Om de klarer å få det til å fungere er jeg positiv. Da har de i stor grad drept hvor viktig pace er, som er veldig bra. Jeg må uansett teste spillet i noen uker før jeg kan gi min dom. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Bedre kvalitet Endret 15. juni 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Mirrors Edge 1,5? Ser jo helt likt ut...hm...ikke imponert. Tja, er veldig spent på å lese hva folk syns om spillet når de har fått testet. Jeg liker utsende til ME. Elsket nummer én, så håper virkelig at det blir minst like bra. Når det er en totalt åpen verden er jeg faktisk litt usikker, men tiden vil vise. Husk også at Mirror's Edge 2 er 100% åpen by, uten loading skjermer og alt det der. Og selvsagt er det jo likt forgjengeren. De endrer jo ikke stilen fra ett spill til det neste. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Steamen nede? Edit: Dagbladet sin datt ned. Gikk til Youtube, funker fjell. Endret 15. juni 2015 av Espp Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Mirror's edge gav meg en god følelse i starten, men traileren var alt for kort. Mass Effect er noe jeg skal ha. Unravel så kult ut, og Swtor expansion. Mye bra her. Men de kunne brukt Bioware mer. Du sitter ikke på et så anerkjent selskap og bruker de så lite. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Mirrors Edge 1,5? Ser jo helt likt ut...hm...ikke imponert. Hvorfor tukle med en oppskrift som var knallbra? Det ser jo mye penere ut da, også er det nå open world. Om akkurat det er en forbedring eller forverring gjenstår jo å se. Edit: Also, what Schreiber said. Endret 15. juni 2015 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 hmm, twitch datt ut, jeg går og vanner blomster istedet, tror det gir meg mer enn hva EA kan tilby i kveld... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Svenskene tar over verden.....hos EA. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Fantastisk islandsk aksent. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Aksenten er kanskje fin, men denne nostalgiske bablingen var dårlig.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Svenskene tar over verden.....hos EA. Dice er blitt farlig stort, og nå bruker alle inhouse studioene Frostbite. Crazeh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå